AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Ok, så jeg har et lite "luksusproblem". Har to menn jeg har datet litt og begge er interessert i noe mer. Har datet han ene kun 2 ganger, han andre noe lenger. Problemet er at jeg vet ikke helt hvem jeg vil satse på, syntes begge to er kjempefine karer, selv om de er forskjellige på mange måter. Han ene er 8 år eldre enn meg og har 2 barn (under 10 år). Han andre er like gammel som meg og barnløs. Jeg har ett barn fra tidligere forhold. Hjelp.. og hvordan skal jeg gå frem for å avvise den ene?! Jeg er elendig på å avvise og syntes dette datinggreiene er ganske vanskelig egentlig.. Anonymous poster hash: 09e7a...040
Nettinettet Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Ok, så jeg har et lite "luksusproblem". Har to menn jeg har datet litt og begge er interessert i noe mer. Har datet han ene kun 2 ganger, han andre noe lenger. Problemet er at jeg vet ikke helt hvem jeg vil satse på, syntes begge to er kjempefine karer, selv om de er forskjellige på mange måter. Han ene er 8 år eldre enn meg og har 2 barn (under 10 år). Han andre er like gammel som meg og barnløs. Jeg har ett barn fra tidligere forhold. Hjelp.. og hvordan skal jeg gå frem for å avvise den ene?! Jeg er elendig på å avvise og syntes dette datinggreiene er ganske vanskelig egentlig..Anonymous poster hash: 09e7a...040 Det er jo supert at det er to stk som vil være i et forhold med deg, men her er det viktig at du fokuserer på det som er rett for deg. Trenger litt mer detaljer før jeg kan bidra med noe: Hvem av de har du truffet lengst/mest og hvorfor har du bare truffet han ene 2 ganger? Fordi det er mer nytt enn han andre?
Sola de Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Hvis du ikke klarer å velge, så er sannsynligvis ingen av dem rett. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Hvis du ikke klarer å velge, så er sannsynligvis ingen av dem rett. Idiotisk svar. Selvsagt finnes det mange personer i verdenman kan klaffe godt med, om Ts her tilfeldigvis har truffet på to slike, så er det bare vås, det du kommer med. Anonymous poster hash: 7e816...ff8 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Ok, så jeg har et lite "luksusproblem". Har to menn jeg har datet litt og begge er interessert i noe mer. Har datet han ene kun 2 ganger, han andre noe lenger.Anonymous poster hash: 09e7a...040 Dette er selvsagt et problem som oppstår når du velger å date flere samtidig. Om du vil ha noe seriøst må du rett og slett ta et valg. Anonymous poster hash: 7e816...ff8 2
Gjest EspenAskeladd Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Inviter begge ut på samme date, uten å fortelle om det på forhånd. F.eks til en bar. La den ene komme litt før den andre. Hils på den første. Vent til nr 2 ankommer. Introduser nr 2 til nr 1. Ta deg en tur på do. Kom tilbake etter en liten stund og se hvordan ting utvikler seg. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Ta han som har barn fra før av, han vet hva det går i.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Det er jo supert at det er to stk som vil være i et forhold med deg, men her er det viktig at du fokuserer på det som er rett for deg. Trenger litt mer detaljer før jeg kan bidra med noe: Hvem av de har du truffet lengst/mest og hvorfor har du bare truffet han ene 2 ganger? Fordi det er mer nytt enn han andre? Han på min alder har jeg truffet lengst rett og slett fordi han har hatt mest tid til det. Han med 2 barn har ikke anledning like ofte. Jeg har jo forresten også litt begrenset med tid, men ikke like begrenset som han med 2 barn. (For min del går det helt fint å ikke sees så ofte). Egentlig har jeg tenkt tanken på å avslutte det med han på min alder flere ganger, men det er alltid noe som stopper meg. Jeg er litt redd for at jeg tenker at gresset er grønnere på andre siden, når det egentlig ikke er det. Også har jeg egentlig aldri opplevd denne situasjonen før, med to menn på en gang som begge er kjempebra karer og som i også er intressert i meg.. Jeg tenker hele tiden at det kanskje er lurest med han yngste på grunn av ditt og datt, også tenker jeg det samme med han eldre også klarer jeg ikke bestemme meg.. men må ta en avgjørelse. Uff. Hvordan kan det ha seg at jeg har gått singel i nesten to år uten å møte en eneste fyr jeg kunne tenkt meg å fortsette med og nå sitter jeg her med to?! TS Anonymous poster hash: 09e7a...040
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #9 Skrevet 13. oktober 2014 Inviter begge ut på samme date, uten å fortelle om det på forhånd. F.eks til en bar. La den ene komme litt før den andre. Hils på den første. Vent til nr 2 ankommer. Introduser nr 2 til nr 1. Ta deg en tur på do. Kom tilbake etter en liten stund og se hvordan ting utvikler seg. Takk for kjempegodt forslag, det skal jeg jammen prøve ut. Anonymous poster hash: 09e7a...040
Nettinettet Skrevet 13. oktober 2014 #10 Skrevet 13. oktober 2014 Han på min alder har jeg truffet lengst rett og slett fordi han har hatt mest tid til det. Han med 2 barn har ikke anledning like ofte. Jeg har jo forresten også litt begrenset med tid, men ikke like begrenset som han med 2 barn. (For min del går det helt fint å ikke sees så ofte). Egentlig har jeg tenkt tanken på å avslutte det med han på min alder flere ganger, men det er alltid noe som stopper meg. Jeg er litt redd for at jeg tenker at gresset er grønnere på andre siden, når det egentlig ikke er det. Også har jeg egentlig aldri opplevd denne situasjonen før, med to menn på en gang som begge er kjempebra karer og som i også er intressert i meg.. Jeg tenker hele tiden at det kanskje er lurest med han yngste på grunn av ditt og datt, også tenker jeg det samme med han eldre også klarer jeg ikke bestemme meg.. men må ta en avgjørelse. Uff. Hvordan kan det ha seg at jeg har gått singel i nesten to år uten å møte en eneste fyr jeg kunne tenkt meg å fortsette med og nå sitter jeg her med to?! TS Anonymous poster hash: 09e7a...040 Men kan det hende at du nå er litt mer desperat enn du har vært før, og dermed har funnet noen som du ikke ville ha truffet tidligere pga krav? Jeg må bare spørre, for tankeleser er jeg ikke og selv om jeg tenker mitt, så er det viktig at det også er noe du kanskje føler stemmer. Jeg tenker at du egentlig har lyst på en på din egen alder uten barn, men han som du har møtt som er sånn har likevell ikke det lille ekstra som gjør at det føles rett. Han med 2 barn gir deg nok litt mer den gode følelsen og du tenner kanskje litt mer på han, men han er travel, du vet du blir tilsidesatt pga to barn og vel, du får ikke det samme ut av det forholdet som med en du kunne skapt livet sammen med. Han med to barn har på en måte alt allerede.. Det er iallefall det jeg tenker, men om det stemmer med det du tenker det gjennstår å se.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #11 Skrevet 13. oktober 2014 Men kan det hende at du nå er litt mer desperat enn du har vært før, og dermed har funnet noen som du ikke ville ha truffet tidligere pga krav? Jeg må bare spørre, for tankeleser er jeg ikke og selv om jeg tenker mitt, så er det viktig at det også er noe du kanskje føler stemmer. Jeg tenker at du egentlig har lyst på en på din egen alder uten barn, men han som du har møtt som er sånn har likevell ikke det lille ekstra som gjør at det føles rett. Han med 2 barn gir deg nok litt mer den gode følelsen og du tenner kanskje litt mer på han, men han er travel, du vet du blir tilsidesatt pga to barn og vel, du får ikke det samme ut av det forholdet som med en du kunne skapt livet sammen med. Han med to barn har på en måte alt allerede.. Det er iallefall det jeg tenker, men om det stemmer med det du tenker det gjennstår å se.. Tusen takk for svar Jeg er absolutt ikke desperat, har ikke noe hast med å komme inn i et forhold igjen. Jeg har en jobb som krever sitt og jeg har jo også barn selv, så sånn sett er det jo ikke ideelt å date i det hele tatt nå. Jeg liker absolutt disse to mennene veldig godt og begge har kvaliteter jeg har sett etter før, men ikke funnet, og nå har det altså dukket opp to samtidig. Jeg tenker egentlig at det er positivt at han har barn selv, for da vet han jo hvordan det er å ha barn og har mer forståelse for min situasjon også. Mens han uten barn har jo ikke så mye greie på det sånn egentlig, men jeg merker at han er veldig bevisst på at jeg har barn i forhold til at om det skulle bli seriøst så vet han at han eventuelt må ta del i barnets liv også og at jeg er en "pakkedeal". Uff. Jeg får bare prøve å se om jeg finner en magefølelse på hvem som er rett og satse videre på han, for alt jeg vet kan det jo hende at det ikke blir noe med noen av dem, det er jo ikke bare opp til meg. TS Anonymous poster hash: 09e7a...040
Nettinettet Skrevet 13. oktober 2014 #12 Skrevet 13. oktober 2014 Tusen takk for svar Jeg er absolutt ikke desperat, har ikke noe hast med å komme inn i et forhold igjen. Jeg har en jobb som krever sitt og jeg har jo også barn selv, så sånn sett er det jo ikke ideelt å date i det hele tatt nå. Jeg liker absolutt disse to mennene veldig godt og begge har kvaliteter jeg har sett etter før, men ikke funnet, og nå har det altså dukket opp to samtidig. Jeg tenker egentlig at det er positivt at han har barn selv, for da vet han jo hvordan det er å ha barn og har mer forståelse for min situasjon også. Mens han uten barn har jo ikke så mye greie på det sånn egentlig, men jeg merker at han er veldig bevisst på at jeg har barn i forhold til at om det skulle bli seriøst så vet han at han eventuelt må ta del i barnets liv også og at jeg er en "pakkedeal". Uff. Jeg får bare prøve å se om jeg finner en magefølelse på hvem som er rett og satse videre på han, for alt jeg vet kan det jo hende at det ikke blir noe med noen av dem, det er jo ikke bare opp til meg. TS Anonymous poster hash: 09e7a...040 Aha, jeg hadde ikke fått med meg ( eller glemt) at du også hadde barn, så da blir det litt annerledes. Jeg er iallefall rimelig sikker på at han på din alder ikke er noe for deg, ut i fra måten du har beskrevet disse to og hvordan du analyserer det hele selv. Men om han andre er den rette det må du nesten gi det litt tid for å finne ut av.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #13 Skrevet 14. oktober 2014 Har dere pratet om ting dere ønsker i framtiden. Jeg er selv enslig mor, og jeg er overhodet ikke flyttbar. Dermed er det veldig viktig for meg å finne ut tidlig om mannen kan flytte. Og mange av de med barn, er heller ikke flyttbare. Og ønsker du deg flere barn? For han uten barn ønsker seg vel mest sannsynlig barn. Han med 2 barn ønsker seg nok ikke flere barn. Og da blir det jo mere stress med kabalen av hans barn, ditt barn og deres barn. Hvem av de tar du deg mest i å tenke på? Anonymous poster hash: d5783...bbf
Meline37 Skrevet 14. oktober 2014 #14 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Ok, så jeg har et lite "luksusproblem". Har to menn jeg har datet litt og begge er interessert i noe mer. Har datet han ene kun 2 ganger, han andre noe lenger. Problemet er at jeg vet ikke helt hvem jeg vil satse på, syntes begge to er kjempefine karer, selv om de er forskjellige på mange måter. Han ene er 8 år eldre enn meg og har 2 barn (under 10 år). Han andre er like gammel som meg og barnløs. Jeg har ett barn fra tidligere forhold. Hjelp.. og hvordan skal jeg gå frem for å avvise den ene?! Jeg er elendig på å avvise og syntes dette datinggreiene er ganske vanskelig egentlig..Anonymous poster hash: 09e7a...040 Dater man to om gangen så mener jeg at du ikke er interessert nok i noen av dem. Jeg synes det er galt ovenfor datene å date to om gangen. Hvis du skriver dette som du skriver her til begge datene, så vil ingen av de ha deg. . Sterke ord: men jeg er imot slik type dating. Mener at det rette er å forholde seg til en til man har avsluttet det. Jeg håper at jeg slipper å måtte date på noen som går på date med flere samtidig. Det føles ikke greit. Endret 14. oktober 2014 av Meline37 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 14. oktober 2014 #15 Skrevet 14. oktober 2014 Dater man to om gangen så mener jeg at du ikke er interessert nok i noen av dem. Hvorfor det? Jeg mener at det finnes flere man kan passe ilag med, og om man finner flere av dem på en gang, så kan det bli vanskelig å finne ut hvem. Om man ikke dater begge kan man ende opp med å lure resten av livet om det hadde vært bedre med den andre. det skal jeg jammen prøve ut. Anonymous poster hash: 09e7a...040 Seriøst?^^ Da venter jeg spent på rapport om resultatet.
-Fiona- Skrevet 14. oktober 2014 #16 Skrevet 14. oktober 2014 Dater man to om gangen så mener jeg at du ikke er interessert nok i noen av dem. Jeg synes det er galt ovenfor datene å date to om gangen. Hvis du skriver dette som du skriver her til begge datene, så vil ingen av de ha deg. . Sterke ord: men jeg er imot slik type dating. Mener at det rette er å forholde seg til en til man har avsluttet det. Jeg håper at jeg slipper å måtte date på noen som går på date med flere samtidig. Det føles ikke greit. Agreed. Etter at jeg traff min nåværende kjæreste ble absolutt alle andre menn diffus bakgrunnsstøy og de har vært det siden. Tror ikke jeg hadde lagt merke til om Channing Tatum sto rett foran meg engang. Tidligere har jeg latt meg distrahere av andre menn, og kuttet ut den ene til fordel for den andre osv. Da har jeg nok enkelt og greit ikke vært interessert nok.
Gjest HowardRoark Skrevet 14. oktober 2014 #17 Skrevet 14. oktober 2014 Personlig vet jeg at når jeg liker en jente, så eksisterer ikke slike valg, så jeg tenker som de andre her at du kanskje egentlig ikke liker noen av de godt nok og at om du likte en av de godt nok, så hadde ikke du spurt om råd her. Alternativet er jo å fortsette å treffe de litt til og se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #18 Skrevet 14. oktober 2014 Personlig vet jeg at når jeg liker en jente, så eksisterer ikke slike valg, så jeg tenker som de andre her at du kanskje egentlig ikke liker noen av de godt nok og at om du likte en av de godt nok, så hadde ikke du spurt om råd her. Alternativet er jo å fortsette å treffe de litt til og se hva som skjer. Men må man ikke bli litt kjent med de før man skal like dem godt nok? Anonymous poster hash: a4b26...361
Gjest HowardRoark Skrevet 14. oktober 2014 #19 Skrevet 14. oktober 2014 Men må man ikke bli litt kjent med de før man skal like dem godt nok? Anonymous poster hash: a4b26...361 Jeg vet ikke. Hun hadde jo truffet en av de to ganger og den andre "noe lenger". Personlig er i hvert fall det mer enn nok for min del til å ta et valg eller til å føle om det er noe mer der, men folk er jo ulike. Som sagt, alternativet er jo å fortsette å treffe begge to litt til.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #20 Skrevet 14. oktober 2014 Takk for alle svar. Jeg personlig syntes ikke det er noe galt i å date flere samtidig så lenge man er åpne om det og ikke har avtalt å være eksklusive. Jeg har ikke sex med noen av dem. Men ja, da kan man ende opp i sånne situasjoner som jeg er i nå, men da tror jeg man skal ha mye "flaks", for det går lenge mellom hver gang jeg har møtt en fyr med de kvalitetene jeg ser etter, og nå har to dukket opp. (Jeg er ikke mer desperat enn tidligere, som forklart tidligere i tråden ) Seriøst?^^ Da venter jeg spent på rapport om resultatet. Hehe, nei, var litt ironisk der TS Anonymous poster hash: 09e7a...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå