Gjest me2u Skrevet 8. juli 2015 #21 Skrevet 8. juli 2015 Hun spør også om magert pålegg. Da vil jeg anta at hun vil ha pålegg som er lavkalori. Ikke i HL som jeg svarte på. Men ser det står lengre nede, men står fremdeles på at magert ikke er synonymt med sunt. 1
grrwaffmjau Skrevet 8. juli 2015 #22 Skrevet 8. juli 2015 Hva snakker du om? TS spør om sunt pålegg. Når ble det synonymt med lavkalori. Hvis du blar litt opp og leser: LITE fett, magert, mange vitaminer/næringsstoffer mener jeg med sunt. Skal NED i vekt Ts Anonymous poster hash: d8714...631
Gjest me2u Skrevet 8. juli 2015 #23 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Hvis du blar litt opp og leser: LITE fett, magert, mange vitaminer/næringsstoffer mener jeg med sunt. Skal NED i vekt Ts Anonymous poster hash: d8714...631Og jeg svarte på HL. Og som du ser så leste jeg etterpå at TS hadde lagt til magert. Jeg skriver da at magert ikke er synonymt med verken sunt eller at det er bedre for vektnedgang. Jeg spiser alt jeg skrev og er tynn som en flis. (Utenom gravidmagen) Endret 8. juli 2015 av me2u 2
DobbelX Skrevet 8. juli 2015 #24 Skrevet 8. juli 2015 Frukt er kjempegodt som pålegg. Litt tykke skiver av appelsin, eple, pære eller banan på brødskiva gjør skiva mer mettende og full av gode næringsstoffer.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #25 Skrevet 8. juli 2015 Kaller du det lite fett? Mager skinkeost, kokt skinke, den grønne lettgulosten fra Synnøve, laksepålegg i porsjonsbeger, bringebær/eplesyltetøy fra Lerum, philadelphia har vel noen magre pålegg Utenom kokt skinke og laks er det ganske næringsfattig mat du nevner, med mye kunstige tilsettingstoffer. Det me2u nevner er mye mer næringsrikt, fett - ja, men det er jo det gode fettet! Leverpostei er ikke usunt om du velger go og mager og ikke spiser for mye av det, men kyllingpostei er et bedre alternativ, hvis deg et jernet man er interessert i. Anonymous poster hash: f3802...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #26 Skrevet 9. juli 2015 Mager kyllingost, kalkunskinke, avokado, kokt skinke, laks, mager ost, eggehvite (feks i eggerøreform eller omelett), generelt grønnsaker og frukt. Anonymous poster hash: c6f4d...9ad
Ingvilddd Skrevet 9. juli 2015 #27 Skrevet 9. juli 2015 Jeg elsker pålegg som smøreost med hvitløk, leverpostei, egg, påleggsørret, skinke, kylling- og kalkunpålegg, pesto, ost og brie. Ellers er det også supergodt med syltetøy og cottage cheese! Om dette er sunt pålegg eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men det er umulig så usunt at det er farlig å spise Lever selv på dette, og er nærmere undervekt enn overvekt, selv om jeg prøver å få vekta oppover! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå