Gå til innhold

Kjærestens kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg sitter her med så dårlig samvittighet for å ta opp dette temaet, men det er vel bedre å ta det over et anonymt forum enn med venner…

Kjæresten min er den aller snilleste, morsomste kjæresten jeg kan ønske meg, men jeg syns han har en litt avstøtende kropp. Han har mannepupper med enda større nipler enn meg, hofter, krum rygg, masse klumper på pungen og store kviser på ryggen som man kjenner utenpå tskjorter.

Det første halve året vi var sammen så trente han regelmessig, spiste sunt og prøvde virkelig å imponere meg.. (tenkte at mannepuppene kom til å forsvinne). Før vi ble kjærester sa jeg også at han kanskje burde prøve medisiner mot kvisene på ryggen (sa det ikke på en ekkel måte), siden de var betente, røde og store. Det var han enig i, så han dro til fastlegen og fikk medisiner men har fortsatt ikke hentet medisinene etter snart ett år.. Klumpene på pungen har jeg ikke nevnt.. Det er ikke kjønnsvorter, for klumpene sitter på en måte inne i pungen og stikker ut som små erter tett i tett på pungen (google scrotum cysts).

Jeg kan leve med at han har kviser på ryggen, kanskje det går bort etterhvert. Mulig det på pungen også går bort.. Men jeg lurer på om mannepuppene noensinne kommer til å gå bort? Er det dårlig gjort av meg å synes at de er ekle? Han har veldig god selvtillitt hva det gjelder kroppen sin. Men jeg klarer ikke å tenne på han med de mannepuppene med de store niplene. Jeg tror han har klinefelter syndrom, for kroppen hans ser litt sånn ut.

Jeg vil ikke gå fra han.. Men går det an å si at jeg syns han burde gjøre noe med mannepuppene sine? De er veldig synlige i skjorter, tskjorter og lignende…

Anonymous poster hash: 2acc4...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare være ærlig, og starte samtalen med å si at du er en veldig overfladisk person og at du ikke kan noe for det. Så forteller dunom problemene. Han har sikkert noe fint å si om deg og? For små pupper, de henger for mye, rumpa er dvask, cellulittene på lårene, dunene på overleppa di, formen på øyenbrynene, de rare tennene dine, den store haka di, de unormale tærne dine... det får dere tåle :) så kan begge bli fornøyde.

Dere må jo finne ut om forholdet er noe for dere, istedet for at du går rundt i flere år og "jatter med" til du en dag ikke orker mer...

Anonymous poster hash: 09feb...fca

• Liker 4
Skrevet

Har dessverre ikke noen konkrete råd til deg utenom at jeg har hørt at dette syndromet, om han har det, kan til en viss grad behandles med testosteron tilskudd. Om han har gynekomasti, mannepupper, så kan det opereres, og kvisene på ryggen burde han jo være villig til å gjøre noe med i det minste.

Skjønner at det er vanskelig å skulle snakke med han om slikt, ingen vil jo høre at kjæresten ikke liker kroppen din liksom, og om han selv er fornøyd og ikke vil endre på noe så er det jo dessverre ikke så mye å gjøre. Det blir jo veldig feil å skulle gi han dårlig selvtillit til kroppen sin slik at vil endre på den, så det må jo være noe han ønsker selv.

Ellers så er det jo også en mulighet å begynne å trene mer sammen, det vil jo gi han litt bedre holdning og endre kroppsammensetningen hans litt. Om dere dusjer sammen innimellom så kan du jo skrubbe/vaske ryggen hans med noe mot kviser også uten at han merker det :fnise:

Skrevet

Har dessverre ikke noen konkrete råd til deg utenom at jeg har hørt at dette syndromet, om han har det, kan til en viss grad behandles med testosteron tilskudd. Om han har gynekomasti, mannepupper, så kan det opereres, og kvisene på ryggen burde han jo være villig til å gjøre noe med i det minste.

Skjønner at det er vanskelig å skulle snakke med han om slikt, ingen vil jo høre at kjæresten ikke liker kroppen din liksom, og om han selv er fornøyd og ikke vil endre på noe så er det jo dessverre ikke så mye å gjøre. Det blir jo veldig feil å skulle gi han dårlig selvtillit til kroppen sin slik at vil endre på den, så det må jo være noe han ønsker selv.

Ellers så er det jo også en mulighet å begynne å trene mer sammen, det vil jo gi han litt bedre holdning og endre kroppsammensetningen hans litt. Om dere dusjer sammen innimellom så kan du jo skrubbe/vaske ryggen hans med noe mot kviser også uten at han merker det :fnise:

Ja ikke sant. Vil på ingen måte såre han. Blir vanskelig å si "Hei kjæresten min, går det bra? Du forresten.. Det går an å behandle brystene dine med operasjon og injisere litt testo i kroppen så blirru mere mannemann vettu. PS kjøp melk og brød". haha.. :) Jaaaaa den dusjskrubbingen har jeg gjort en del ganger. hoho. Hvordan trening er bra for bedre holdning?

Skrevet

Ja ikke sant. Vil på ingen måte såre han. Blir vanskelig å si "Hei kjæresten min, går det bra? Du forresten.. Det går an å behandle brystene dine med operasjon og injisere litt testo i kroppen så blirru mere mannemann vettu. PS kjøp melk og brød". haha.. :) Jaaaaa den dusjskrubbingen har jeg gjort en del ganger. hoho. Hvordan trening er bra for bedre holdning?

Haha ser det for meg!

Men det med brystene, det er jo noe han mest sannsynlig ikke liker selv vil jeg tro? Kanskje han er flau over det og later som ingenting, han vil ikke erkjenne at det er et problem på en måte? Det kan jo så klart være noe han ikke bryr seg om, men jeg kjøper på en måte ikke helt det.

Styrketrening tror jeg ville vært veldig bra for han. I forhold til hele kroppsfasongen hans, i tillegg til holdningen. Siden du nevner det syndromet regner jeg med at han kanskje har en litt mer kvinnelig figur, med fett på hoftene osv. Da vil han nok ha veldig god effekt av trening. Vet ikke med andre sentre, men hvert fall sats/ elixia har to gratis pt-timer når man melder seg inn. Er også mulig å ha disse sammen som par, og da kan jo føre an litt med hva dere vil ha hjelp til på en slik måte at det hjelper begge og ikke direkte går på han. Om dere sitter mye foran pc etc. kan du si det, og nevne fremoverroterte skuldre, og at du/dere vil bli rettere i ryggen/holdning. Så får dere tips og øvelser til det osv. :)

Skrevet

Når han faktisk har fått medisiner mot kvisene og ikke gidder å hente resepten, så er det jo bare latskap. Dette kan du bare minne ham på.

Ang. trening - trener du jevnlig? I så fall kan du få ham med. Det er viktig å holde seg i form, ikke bare for partneren, men for helsen.

Det er godt mulig han har nedsatt testosteron. Dette er omtrent en folkesykdom og leger bryr seg sjelden med å teste det, og de vegrer seg for å gi testosteronbehandling. Der må man presse på, men selve testen måles med en enkel blodprove. Husk at det er annen målestokk for hva som kvalifiserer som "lavt testosteron" når man er ung enn når man er eldre.

Ikke bry deg med de som anklager deg for å nevne dette. Tingene du nevner er symptomer på at noe ikke er i balanse innvendig.

Kan jeg sporre hvordan hans livsstil generelt er, energinivå og sexlyst (og hvorvidt denne har endret seg)?

(Og ja, jeg stotter selvsagt en mann som hadde skrevet en tilsvarende post ang. en kvinne).

Skrevet

Til TS: kan det være at kjæresten din evt. leser dette? Du gir jo ganske mange detaljer som gjør Athen evt. kan kjenne seg igjen..? Syns forsåvidt ikke synd på deg, men på ham som har en sånn overfladisk kjæreste. Det er da ingen som tvinger deg til å være sammen med ham. Slå opp hvis du ikke er fornøyd.

Anonymous poster hash: 54d84...288

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Han plages tydeligvis ikke av dette selv, siden han ikke verken nevner det eller gjør noe med det.

På en måte skjønner jeg deg, men jeg tror ikke du skal håpe på at han tar tak i disse tingene på egenhånd.

Skrevet

Ryddet for personangrep + svar.

Irrlys, mod.

Skrevet

Du har fått en del råd her. Når der gjelder kvisene, så burde han i det minste ha guts nok til å hente medisinene legen har skrevet ut. Det burde være mulig å si. Det med mannebryster, så kan man kanskje sette det i sammenheng med de andre symptomene, og spørre om han ikke burde spørre legen om dette. Tror det egentlig må opereres. Men å sjekke testosteronnivåeyt burde være en enkel greie. Sånne cyster, kan de behandles? Da burde han jo det.

Men om du egentlig ikke tenner på han fysisk, så er det tvilsomt om det blir bedre med årene. Da må han i alle fall ta tak i sin egen helse. Men samtidig må du jo tenke over om dere egentlig er en god match. Det fysiske har også noe å si.

Anonymous poster hash: e741a...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...