Gå til innhold

Bidra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss ein storfamilie på tolv vert einige i eit familielag at alle skal feire jul hjå ein ta familiane, er det da rimeleg å forvente at den familien skal stå for alle utgiftene? Eller er det greitt for dei som skal halde jul å forvente at dei andre også er med og betalar for gildet? Eg skjønar at det burde ha vore avklart på førehand eller under familielaget, men når det ikkje vart gjort, kva då?

Anonymous poster hash: 8bce0...394
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en stund til jul, så det er vel ikke for sent å avtale ennå?

Når man er så mange synes jeg alle kan bidra litt. Men man kan jo ikke komme i ettertid å kreve penger av gjestene. Det må i så fall organiseres slik at den og den kjøper maten, og en annen står for drikke osv

Anonymous poster hash: f066b...dc9

Skrevet

Takker for svar. Eg tenkjer at det går an å be /avtale med gjestene om å ta med seg ulike ting kanskje, at nokon tek med seg brus, nokon andre tek med seg vin, noen tykkjer kanskje det er greit å ha med seg nokre julekaker eller julegodteri, eller riskremen til dessert eller noko slikt. Kan eg be dei om dette?

Skrevet

Takker for svar. Eg tenkjer at det går an å be /avtale med gjestene om å ta med seg ulike ting kanskje, at nokon tek med seg brus, nokon andre tek med seg vin, noen tykkjer kanskje det er greit å ha med seg nokre julekaker eller julegodteri, eller riskremen til dessert eller noko slikt. Kan eg be dei om dette?

Det kan du. Hos oss tar mormor med kjøttkaker, noen tar med akevitt osv.

Skrevet

Her er jeg vant til at den som står for selskapet holder selskapet. Så lenge det rulleres på, og ikke samme familien står for selskapet hvert år. Men så klart, dersom det er økonomiske/pratiske utfordringer er det jo vanlig å dele ut oppgavene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...