AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har en kusine som fyller 2 år til uka, men jeg trenger litt hjelp av dere til å kjøpe gave++. Jeg bommer alltid, jeg kjøpte f.eks. en sykkel til henne i juni, men den var for stor. Hva annet kan jeg kjøpe til henne? Jeg tenkte også å kjøpe en kake med hennes bilde/motiv på ? Hva synes dere om det, eller er henne litt for ung til å forstå noe som helst? Takker for hjelp på forhånd.. Anonymous poster hash: e0052...ca0
Frisørdama Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Bok. Tegne/male ting. Duplo. Dukke/dukkevogn. Hårstæsj. Kjole. Dvd. Kosedyr. "Sopping" (vet ikke hva det heter men er et brett med hull og "sopper" i forskjellige farger man putter i brettet, kan lage bilder) Endret 13. oktober 2014 av Frisørdama
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 "Eller er HUN for ung til å forstå noe som helst". Anonymous poster hash: b8b6d...cae 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 På de fleste leker og slikt pleier det jo å stå anbefalt aldersgruppe, for eksempel 2+ osv. Synes du kan spare kakeplanen til hun blir eldre, da har hun mer glede av det:)Anonymous poster hash: 38834...bba
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Hva liker hun da? Frøkna mi feiret toårsdagen i forrige uke, og hun har dilla på Ole Brumm. Så ethvert klesplagg, leke eller hva som helst annet med Ole Brumm på ble satt stor pris på. Anonymous poster hash: 66928...903 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 "Eller er HUN for ung til å forstå noe som helst".Anonymous poster hash: b8b6d...cae Jeg har ikke barn selv så jeg vet ikke slike ting. Hadde jeg visst bedre hadde jeg ikke skrevet et innlegg her.. Så spar meg for de kommentarene.. TS Anonymous poster hash: e0052...ca0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Det er jo bare kusina de, ikke ungen din. Foreldrene står vel sikkert selv for kakene og sånt. En liten dukke, småting. En bamse. Jenta er jo bare så liten. Anonymous poster hash: ffbfb...7d4 1
Harlekin Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg synes det er veldig kjekt at du tenker så mye på kusinen din Jeg hadde spurt foreldrene hennes hva som kan passe. Hvis de ønsker seg noe praktisk, f.eks. klær, kan du kjøpe det og kanskje en liten leke ved siden av hvis du vil gjøre litt ekstra stas på henne.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #9 Skrevet 13. oktober 2014 Det er gøy å finne på gaveideer synes jeg. Hvis du skriver litt om henne blir det lettere å komme med ideer. Kanskje du kan spørre foreldrene hennes hva yndlingsleken er, og kjøpe noe basert på den? Som f.eks dukkeklær dersom hun liker å leke med dukker? Anonymous poster hash: 66928...903
Plengionika Skrevet 13. oktober 2014 #10 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg syns bøker alltid er bra til barn. Det får man nesten aldri nok av. Karsten og Petra, den store eventyrboken, Emma bøkene feks. Mange å velge i.
skruf Skrevet 13. oktober 2014 #11 Skrevet 13. oktober 2014 Jentene mine elsket togbanesettet fra Brio. Du kan kjøpe til flere deler, og bygge på etterhvert. Uslitelige leker som kan gå i arv til nestemann og til evt neste generasjon http://www.toysrus.no/serier/brio/brio-33037-landlig-togbanesett?id=633511&vid=118296
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #12 Skrevet 13. oktober 2014 Det er jo bare kusina de, ikke ungen din. Foreldrene står vel sikkert selv for kakene og sånt. En liten dukke, småting. En bamse. Jenta er jo bare så liten. Anonymous poster hash: ffbfb...7d4 Ja, men når jeg har så god råd så skader det ikke å bruke litt på familien. De har ikke fult så god økonomi som meg. Vi er en veldig tett familie som besøker hverandre ofte og det å bruke litt ekstra for min del er ikke farlig. TS Anonymous poster hash: e0052...ca0
Leini Skrevet 13. oktober 2014 #13 Skrevet 13. oktober 2014 Synes det er fint gjort av deg Jeg ville hørt med foreldrene. Klær er jo noe de vokser fort ut av, i tillegg er det jo vinter snart. Om hun er mye ute, så kan jo utedress, ski, akebrett osv gå ann?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #14 Skrevet 13. oktober 2014 Gå i lekebutikken og si alder og budsjettramme, så hjelper de deg. Anonymous poster hash: 84bf5...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå