AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Hei, Vet dere om noen gode strykefrie navnelapper? Hvor på plagget fester man ev.t navnelappene? På merkelappen? Anonymous poster hash: 1da9a...9bd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har stryket på merkelappen, men noen merkelapper fester de seg dårligere til. Når man skal stryke/klistre på noe med mye stretch og ikke har merkelapp som sokker, så bør navnelappen festes på høykant. Jeg lurer og på om det finnes noen GODE strykefrie navnelapper, som ikke detter av etter bare noen få vask. Og som ikke er svindyre. Anonymous poster hash: 3533e...d52
GammelKaktus Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Jeg har kjøpt fra Askeladden og Nordic print og var egentlig ganske så fornøyd med begge to. Editor, Leif. Endret 13. oktober 2014 av FrøkenMånestråle
NovaFlare Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Askeladden sine er kjempebra og du kan designe de selv 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Hva med å stemple navnet på, med tekstilfarge, på innsiden av klærne? (Skjønner at det blir vanskelig på sokker) Alt man trenger er et stempel i passende str, og tekstilfarge i ulike farger og muligens et strykejern til fixering Anonymous poster hash: 943e2...bce
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Evt tekstiltusj kan også brukes til å merke tøy med navn/tlf.nr. Lurt med en tynn tusj. Anonymous poster hash: 943e2...bce
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Kan man ikke bare brodere (eller skrive med tekstiltusj) initialene og tlf.nr. på klærne, da? Evt stemple/ skriv på klærne kun et symbol i en bestemt farge, som barnet / dere kjenner igjen Anonymous poster hash: 943e2...bce
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Hei, Vet dere om noen gode strykefrie navnelapper? Hvor på plagget fester man ev.t navnelappene? På merkelappen? Anonymous poster hash: 1da9a...9bd Jeg har kjøpt fra Askeladden og Nordic print og var egentlig ganske så fornøyd med begge to. Editor, Leif. Askeladden sine er kjempebra og du kan designe de selv Vi har også fra Askeladden men man blir anbefalt å feste dem på merkene der det står str/navn på butikk for at de skal holde lenge.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Evt tekstiltusj kan også brukes til å merke tøy med navn/tlf.nr. Lurt med en tynn tusj. Anonymous poster hash: 943e2...bce Det er nok det billigste i lengden vil jeg tro.
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2014 #10 Skrevet 17. oktober 2014 Vi har også fra Askeladden men man blir anbefalt å feste dem på merkene der det står str/navn på butikk for at de skal holde lenge. Pleier å holde lenge uansett her. Fester på lapp der det er mulig, men hender jeg må feste rett på tekstil. Går helt fint.
GammelKaktus Skrevet 17. oktober 2014 #11 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg fester og hvor det passer, er ikke alltid merkelappen er stor nok. Og det holder alltid godt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #12 Skrevet 17. oktober 2014 Hei, Vet dere om noen gode strykefrie navnelapper? Hvor på plagget fester man ev.t navnelappene? På merkelappen? Anonymous poster hash: 1da9a...9bd Hvem orker eller har tid til å stryke??!! Penn, stempel og klistremerker e bæstAnonymous poster hash: 25278...6e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå