AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Trening ala jogging og fjelltur. 3 egg blandet sammen i omelett/eggerøre sammen med litt paprika agurk tomat 2 stk skinkeskiver 3stk osteskiver m/ostehøvel Ta meg en banan etter trening? Anonymous poster hash: dedbc...aa1
Wiggins Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Dette er nesten bare proteiner og fett, ikke akkurat det du trenger før en utholdenhetsøkt. Du vil ha mye bedre effekt av en blanding av langsomme og raske karbohydrater, f. eks. kornblanding med melk, og så skjærer du en banan i biter og legger oppå.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Dette er nesten bare proteiner og fett, ikke akkurat det du trenger før en utholdenhetsøkt. Du vil ha mye bedre effekt av en blanding av langsomme og raske karbohydrater, f. eks. kornblanding med melk, og så skjærer du en banan i biter og legger oppå. Takk for svar Siden jeg ikke klarer å spise kornblandinger, vil 2 brødskiver og 1 glass melk være bra? ts Anonymous poster hash: dedbc...aa1
Wiggins Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Takk for svar Siden jeg ikke klarer å spise kornblandinger, vil 2 brødskiver og 1 glass melk være bra? ts Anonymous poster hash: dedbc...aa1 Så lenge det er brød med mye grovt mel er det bra. De fleste bakerier bruker "kakestykke"-standarden; en kvartsirkel betyr 0-25% grovt mel, to betyr 26-50% grovt mel osv. Kjøp helst et brød med tre "kakestykker" (eller kvartsirkler), som betyr at det har minst 51% grovt mel.
Gjest bustyvel Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Du vil vel også kjenne det under/etter økta om du er "go'sliten" eller altfor sliten, og dermed regulere hva du har i deg før neste økt Jeg har prøvd meg litt frem med mat, og funnet det jeg føler gir meg en god treningsøkt, uavhengig av om sammensetningen er "helt korrekt".
FantasDick Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg spiser karboredusert og for meg funker et sånt måltid som du lister opp helt perfekt. Pleier faktisk å spise akkurat det samme, minus skinkeskivene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå