Gå til innhold

Sons of anarchy er jækla brutalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke at spesielt kvinner orker å se den serien.

Hver gang jeg såvidt har svitsja innom har det vært jævlige scener.

Anonymous poster hash: 351f2...e81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men uansett så er serien helt fantastisk synes jeg! Får ikke nok!

Men jeg er muligens litt sær... ?

Sitter fint og spiser når jeg ser endel av de jævelige scenene og Hannibal-serien(med mye grotesk) også....

Men gi meg heller slike serier enn alle søtsuppeseriene!

Hvorfor skulle det være spesielt vanskelig for kvinner å orke å se denne serien kontra menn?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være spesielt vanskelig for kvinner å orke å se denne serien kontra menn?

Det er mer typisk menn å se brutalitet, masse vold osv.

Hva gjør serien fantastisk synes du? Jeg har jo bare sett noen klipp, og de var så grusomme at jeg ikke orker. (Og jeg liker skrekkfilmer, grøssere osv). Pluss at jeg generelt synes den virker mørk. Det er også noe bokstavelig talt mørkt med den, noe som er ok på 1 1/2 times film, men som jeg sikkert ville blitt nedstemt av å se i en langvarig serie.

Tror ikke du er sær nei. Maange liker serien. Bare jeg som er sær og ikke skjønner greia :P

Skrevet

Det er mer typisk menn å se brutalitet, masse vold osv.

Hva gjør serien fantastisk synes du? Jeg har jo bare sett noen klipp, og de var så grusomme at jeg ikke orker. (Og jeg liker skrekkfilmer, grøssere osv). Pluss at jeg generelt synes den virker mørk. Det er også noe bokstavelig talt mørkt med den, noe som er ok på 1 1/2 times film, men som jeg sikkert ville blitt nedstemt av å se i en langvarig serie.

Tror ikke du er sær nei. Maange liker serien. Bare jeg som er sær og ikke skjønner greia :P

For meg har det vært de nyanserte karakterene i serien, selv de særeste har en side ved seg som man blir glad i.

Historien i serien fenger meg også....

Og i tillegg liker jeg motorsykler og røffe menn... :P

Nå gleder jeg mer til hver uke når nyeste episodene kommer ut på nett....

Hadde jeg bare sett noen klipp så kanskje jeg også ville sett det som veldig brutalt! Men med historien og alt samlet så blir det en helt annen sak...

Skrevet

Digger den serien.

• Liker 2
Skrevet

De første sesongene er barnemat i forhold til den som går nå...

• Liker 1
Skrevet

De første sesongene er barnemat i forhold til den som går nå...

Det skal jeg være enig i!

Skrevet

Jeg elsker den serien! Men den har blitt mye mer brutal nå de siste sesongene. Likte bedre de første sesongene siden det nå bare er vold og brutalitet. Mange favoritter har dessuten blitt borte på en brutal måte så det er like greit at det nå er siste sesongen.

• Liker 1
Skrevet

En av mine yndlingsserier :jepp:

Skrevet

Jeg trodde jenter bare like barbie, hester, og andre søte små fluff-fluff-ting?

Men absolutt ikke vold og den slags?

:klo:

Anonymous poster hash: 47f44...5fc
  • Liker 3
Skrevet

Jenter kanskje, ja, men vi som svarer i denne tråden er vel damer? ;)

• Liker 1
Skrevet

Sons of anarchy er fantastisk! Dessverre er, etter min mening, den beste karakteren død.

Jeg synes ikke serien er mer brutal enn mye annet som går på tv.

Skrevet

Jeg er også glad for at dette er avsluttende sesong. Etter min mening kunne de gitt seg etter sesong 4 :)

Skrevet

Sons of anarchy er fantastisk! Dessverre er, etter min mening, den beste karakteren død.

Jeg synes ikke serien er mer brutal enn mye annet som går på tv.

Hvem mener du er den beste karakteren? :)

Skrevet

Hvem mener du er den beste karakteren? :)

Opie.

Skrevet

Serien er tøff, ja. Eneste grunnen til at jeg ikke ser lenger er på grunn av at regissøren er gift med Gemma, hun er egentlig flink, men irriterende. Man skjønner at rollen hennes er slik på grunn av at hun vil ha utfordringer og vinne priser for innsatsen, noe hun også har fått til. Men herreguud, hun fucker opp en serie som kunne vært spennende.

Serien ble for mye for meg etter hvert, fikk nok av dumskapen og "lojaliteten".

Anonymous poster hash: 9052f...a62
Gjest KeyserSoze
Skrevet

Opie er kjekkas! Liker han kun med skjegg da. I remember the titans synes jeg ikke han er kjekk. Er noe med menn med skjegg

Og jax er den nye brad Pitt I mine øyne. Naaam

Gjest alegria
Skrevet

Favoritt serien min ihvertfall. Elsker den.

Skrevet

Digger serien. Litt action må man ha! Savner Opie. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...