Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om dette er riktig sted og opprette tråden, men..

Var på møte fredag med ARK, i samarbeid med utredning til at jeg mest sannsynlig blir uføretrygded og trenger oppfølging samt psykolog. Kort fortalt.

Jeg er nå 32, og har vært under AAP de siste 3 årene, før dette var det kvalifiseringsstønad, og før det sosialkontoret, og inn og ut av jobber. Jeg varte ca 1 uke pr jobb, eller mindre, og ca 1, 1/2 uke på videregående. Jeg måtte flytte hjemmefra da jeg var 17, også i samarbeid med familiepsykologer og sosialkontoret.

Kort fortalt, igjen, jeg har sosial angst som er såpass utagerende at jeg ikke fungerer i det vanlige liv. Jeg har også fått deprasjoner grunnet dette, tvangstanker og handlinger, osv osv.

På dette møtet da, så møtte jeg en saksbehandler, og jeg skulle fortelle om min situasjon, for sikkert 1000 gang i løpet av disse årene. Jeg hadde bare så vidt satt meg ned, da saksbehandleren, etter å ha stilt meg et par spm, tok arkene sine og samlet dem mens han tappet dem i bordet. Han stirret på meg og sa at jeg var passe frekk som i det hele tatt kom dit, når andre i min situasjon hadde trengt denne timen mer enn meg, og jeg burde skjemmes som trodde jeg kunne flyte på utseende mitt inn i uføretrygd, og at jeg rett og slett var lat og bortskjemt.

Jeg ble såpass sjokkert at jeg nesten ikke fikk frem en lyd. Jeg ble bedt om og forlate kontoret, og han skulle gi rapport til alle mine i NAV, og jeg skulle se frem til en tid i arbeid. Slutt på latskapen.

Jeg tok selvsagt kontakt med NAV og fortalte dette, min oppfølger bla, er steik forbanna, og skulle ordne meg nytt møte.

Men HVA FAEN skjedde der? ?????

:( :( :(

Anonymous poster hash: 2934d...3a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er ARK?

Anonymous poster hash: 86e03...9ed

• Liker 3
Skrevet

Du traff en idiot. De finnes overalt dessverre. Prøv og ignorer det, og se frem til et nytt møte:)

Anonymous poster hash: ede3f...a29
Skrevet

Du traff en idiot. De finnes overalt dessverre. Prøv og ignorer det, og se frem til et nytt møte:)

Anonymous poster hash: ede3f...a29

Ja, du har nok rett. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg såpass krenket.

ts

Anonymous poster hash: 2934d...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...