Siam Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Nå har jeg vært skikkelig forkjøla i over to uker, nesa renner og er tett, og jeg nyser veldig mye. Skikkelig plagsomt. :evil: Jeg har aldri vært allergisk, men har hørt at man plutselig kan bli det. Og sommerforkjølelser kan jo være vanskelige å bli kvitt... Er det noen som vet hvordan man kan skille mellom en forkjølelse og allergi uten testing hos lege? Er det noen symptomer man får når man har det ene som kan utelukke det andre? Hilsen Siam som ikke orker å gå til legen...
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Hei! Det høres ut som meg om sommeren om jeg ikke tar alergi tablettene mine. Jeg er alergisk mot det meste av pollen. Å nyser og snørrete og øynene klør og renner... Godt mulig du er blitt alergisk da. Selv om du ikke har så lyst å gå til lege burde du gjøre det for å sjekke om det faktisk er alergi. Slik at du da kan få noe for det. Lykke til
NIKI Skrevet 15. juli 2004 #3 Skrevet 15. juli 2004 Du kan jo alltids prøve å kjøpe en minstepakning med allergitabletter på apoteket. Evt nesespray for allergi... er ikke helt sikker på om den uten resept. Men skader vel ikke å prøve.... God bedring da
la Flaca Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Du kan jo alltids prøve å kjøpe en minstepakning med allergitabletter på apoteket. Evt nesespray for allergi... er ikke helt sikker på om den uten resept. Men skader vel ikke å prøve.... God bedring da Ikke noe dårlig tips! Du får dem jo uten resept. Sist uke var jeg veldig plaget med nysing og snørr og slapphet! Det kom så plutselig, og minnet sånn om influensa at selv om jeg har pollenallergi tenkte jeg ikke i de baner. Likevel tok jeg en allergitablett (Zyrtec) om morgenen i to dager; og jammen ble jeg ikke alldeles frisk! Det er umulig å skille symtomene, men knasker du en tablett med antihistaminer finner du fort ut om dette er forkjølelse eller allergi!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå