AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Nå aner jeg ikke hvor jeg skal legge denne tråden. Flytt den om nødvendig! Jeg har en leilighet med bare hvite vegger og ganske mye innsyn. Skal nå kjøpe nye gardiner, og trenger litt hjelp: Hva tenker dere om ideen om å kjøpe 5 sett gardiner (er 5 vinduer på kjøkken/stue) i forskjellige funky farger (feks et par lilla, et par sennepsgule, et par grønne osv)? Teit eller kult?? Er avhengig av å ha gardinene mye igjen, pga innsynet. Trenger litt inspirasjon ) Takk! Anonymous poster hash: 5419b...0d6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Høres ikke ut som noe for meg, men det kan jo være det går. Dersom du har en ellers vågal og fargerik stil. Anonymous poster hash: f373a...4fe
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Ok! Takk for ærlig svar Flere? Tar gjerne imot andre forslag Anonymous poster hash: 1fb48...8e6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Kan du ikke blende med persienner eller lignende? Vil jo få naboene til å lure, om du henger opp regnbuen i gardiner.Anonymous poster hash: c191f...f94
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Hvis du liker det sånn, så kjør på. Jeg ville ikke hatt det sånn, men det spiller jo egentlig ingen rolle for ditt valg, og jeg hadde i hvert fall ikke brydd meg om hva naboene synes. Anonymous poster hash: 7b421...063
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Persienner er vel bedre. Hvis du vil ha mer farger i leiligheten din, så kjøp noen fargerike puter og pledd. Anonymous poster hash: 31ab2...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå