Gå til innhold

Brystningspanel(oppussing)

lille ulv

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er fortiden i full gang med oppussing hjemme. I stuen har det alltid vært brystningspanel, -noe jeg finner veldig elegant. Jeg hadde derfor forestilt meg å sette brystningspanel i 2 andre rom. Jeg trodde det skulle bli kjempeenkelt. At det bare var å søke på "dekorativt brystningspanel" aka noe i den duren på google og velge og vrake mellom ulike stiler og mønstre. Selvfølgelig så er det ikke så populært som jeg trodde haha.

Jeg kan forestille meg at det hadde blitt unødvendig dyrt å få dette spesiallaget. Er det noen som har gjort noe lignende hjemme eller kan gi noen tips? Jeg ser ikke etter moderne eller enkle paneler, men dekorative, gammeldagse paneler, som gir den overdådige følelsen! Gjerne med et elegant mønster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har sånne brystpaneler du sikter til i store deler av leiligheten og våre ble bygget på stedet av en møbelsnekker. Det ble veldig kostbart, men leiligheten krever det på en måte, med veldig høyt under taket, stukkaturer og doble dører.

Anonymous poster hash: c7ecf...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sånne brystpaneler du sikter til i store deler av leiligheten og våre ble bygget på stedet av en møbelsnekker. Det ble veldig kostbart, men leiligheten krever det på en måte, med veldig høyt under taket, stukkaturer og doble dører.

Anonymous poster hash: c7ecf...941

Okay, ja, samme her. Leiligheten min har også det veldig høye taket, dobbeldørene og stukkaturen. De som hadde leiligheten før meg har fjernet noe av det orginale. Det er selvsagt irriterende. Jeg tror jeg vil vente litt med å få det gjort hvis jeg må få det spesiallaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...