Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å få voksa meg nedentil, men hvor i Oslo kan jeg få det gjort og hvor lang tid i forveien bør jeg bestille time? Og hvor lang tid holder jeg meg hårfri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å få voksa meg nedentil, men hvor i Oslo kan jeg få det gjort og hvor lang tid i forveien bør jeg bestille time? Og hvor lang tid holder jeg meg hårfri?

Gå til waxing expert i hmm sørkedalsveien ved majorstuen. (litt før du kommer til xxl). Superflink dame som er verdens koseligste. Hårfri, kommer helt an på, jo mer du vokser jo bedre blir det, i starten kan du forvente noen enkelthår etter 4-5 dager, jeg går nesten 2 uker før jeg merker noe nå. Men vokser hver 4-5 uke. Er herk å spare, men det går, hårene blir veldig myke av voksing og det er deilig å slippe den hersens barberingen.

Anonymous poster hash: 082ae...477

Skrevet

Waxing palace skal også være bra har jeg hørt.

Anonymous poster hash: 39901...4b0

Skrevet

Waxing palace skal også være bra har jeg hørt.

Hell no. Overpriset og ekstremt slurvete ansatte. Sist jeg var der måtte jeg ut med nesten 1100 for brasiliansk, legger og armhuler. Gjort på ca 35 min. De tar seg bedre betalt enn leger og utgiftene er voks...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Gøril hos Chill spa

Skrevet

Hell no. Overpriset og ekstremt slurvete ansatte. Sist jeg var der måtte jeg ut med nesten 1100 for brasiliansk, legger og armhuler. Gjort på ca 35 min. De tar seg bedre betalt enn leger og utgiftene er voks... Anonymous poster hash: 082ae...477

De har patent på en spesiell voks, kanskje det er derfor?

Spør etter Christell eller noe sånt, hun er veldig nøye og veldig flink hvertfall. Ble anbefalt henne av en kresen veninne.

Skrevet

Hell no. Overpriset og ekstremt slurvete ansatte. Sist jeg var der måtte jeg ut med nesten 1100 for brasiliansk, legger og armhuler. Gjort på ca 35 min. De tar seg bedre betalt enn leger og utgiftene er voks...

Hvor mye må jeg egentlig regne med å betale for intimvoks? Jeg er villig til å legge litt penger i å få det gjort profesjonelt i hvert fall første gang siden jeg har hørt det er verst.

Jeg er veldig fornøyd med Gøril hos Chill spa

Det vet jeg jo faktisk hvor er også, takk!

Skrevet

De som overpriser ligger på 5-600. Jeg liker ikke eaxing Palace eller chill spa iallefall. Det som nå heter wax on wax off (gamle afriditeklinikken) tar vek 285, men jeg synes de fleste var slurvete der, forutenom hun som startet eget, hun gikk over med pinsett skikkelig. Jeg betaler ikke 600 for en voks hvor jeg må fjerne masse selv etterpå.

Patent på voks? Dummeste jeg har hørt.

Skrevet

De som overpriser ligger på 5-600. Jeg liker ikke eaxing Palace eller chill spa iallefall. Det som nå heter wax on wax off (gamle afriditeklinikken) tar vek 285, men jeg synes de fleste var slurvete der, forutenom hun som startet eget, hun gikk over med pinsett skikkelig. Jeg betaler ikke 600 for en voks hvor jeg må fjerne masse selv etterpå.

Patent på voks? Dummeste jeg har hørt.

Men hvor vil du anbefale meg å dra?

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Og hvor lange må hårene være?

Skrevet

Jeg går til waxing expert. Du bør vel ha spart minimum 2 uker etter siste barbering, kanskje 3.

Skrevet

Wax on wax off!

Er de flinke? Det frister veldig siden de et ganske billige.

og hvor lang tid i forveien må jeg bestille time?

Skrevet

Wax om wax off er lik afroditeklinikken. Dårlig service, når du betaler 285 bruker de 10 min og halvparten sitter igjen. Hadde årskort der før, men gadd ikke bruke det siste 4 mnd pga så dårlig resultat. De jentene jeg kom til var sure og helt uengasjerende. Så jeg går ikke dit

Skrevet

Og før i tiden var de kjent for å bruke samme spatel i voksen (dobbeldippingx100). Skikkelig uhygienisk

Skrevet

Og før i tiden var de kjent for å bruke samme spatel i voksen (dobbeldippingx100). Skikkelig uhygienisk

Huff, det visste jeg ikke engang at noen gjorde! Men nå revurderer jeg virkelig å gå dit.

Skrevet

Jeg fikk anbefalt wax on wax off, men har ikke prøvd selv.

Dere som gir kritikk; kan dere ikke i samme slengen anbefale noen bra? :)

Anonymous poster hash: 3359d...188

Skrevet

Patent på voks? Dummeste jeg har hørt. Anonymous poster hash: 082ae...477

nei jeg vet ikke ang den patenten, men tror det var en spesiel type voks. Finnes forskjellige vokstyper.

Jeg dro aldri dit, men som sagt så var veninna mi veldig fornøyd med hun som hun gikk til.

Skrevet

:fnise:

Jeg har nevnt min favoritt to ganger. Hun er øst-europeisk, billig, har drevet med dette i x-antall år og er supernøye.

Voksen du snakker om som de kan bruke på waxing palace er hardwax, også der finnes det forskjellige typer. Men det har alle som vokser. Ser på prisene at waxing palace har økt prisene IGJEN, så de får nå aldri en ny kunde i meg iallefall.

Skrevet

Nei nei, jet er veldlig fornøyd! Gå på den som ligger på Majorstuen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...