AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Dette er veldig ubehagelig. Jeg hadde for mange år siden regulering pga ene hjørnetanna stakk ut. Nå har den begynt å stikke ut igjen, og det kløøøør! Må vel begynne med regulering igjen, men er det andre som har erfart dette? Anonymous poster hash: a249c...478
debbuk Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har hatt regulering i to og et halvt år nå. Så tennene mine er omtrent så rette som det går ann. Men før da de var skjevere så merket jeg(spessielt etter at jeg hadde strammet) at det klødde på alle tennene. Vet ikke om det er vanlig, men det var nesten sånn at jeg måtte klø med fingerne på tenna..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har hatt regulering i to og et halvt år nå. Så tennene mine er omtrent så rette som det går ann. Men før da de var skjevere så merket jeg(spessielt etter at jeg hadde strammet) at det klødde på alle tennene. Vet ikke om det er vanlig, men det var nesten sånn at jeg måtte klø med fingerne på tenna.. Oj, så lenge? Har du sånn vanlig regulering med stål foran? Går det greit? Jeg klør også på samme måte nå, som da jeg hadde regulering. Nesten som at tennene flytter seg i munnen min! Leste at dette kan skje da tenner flytter seg hele livet. Må kontakte en tannlege ass, orker ikke gå rundt å klø.. hjelper med tyggis, og noe kaldt å drikke foreløpig. Anonymous poster hash: a249c...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå