draug 75 Skrevet 13. oktober 2014 #21 Skrevet 13. oktober 2014 Håndkrem inni dåsa kan da ikke være helt bra Det var i alle fall ikke noe særlig under forhuden, kjære deg.
draug 75 Skrevet 13. oktober 2014 #22 Skrevet 13. oktober 2014 Hadde et silikonbasert glidemiddel en gang, som vi ikke syntes noe om. Satte det i verkstedboden, vi - for det er genialt å smøre knirkete hengsler, dører etc med ! Takk for tipset. Bye bye WD40
Gjest Heartbeat Skrevet 13. oktober 2014 #23 Skrevet 13. oktober 2014 Det var i alle fall ikke noe særlig under forhuden, kjære deg. Uff Kan jeg tenke meg
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #24 Skrevet 14. oktober 2014 Vi bruker massasjeolje kjøpt på kondomeriet, med lukt av skogsbær! Den lukter kjempegodt!! Og vi synes den funker mye bedre enn glidemiddel fordi glidemiddel blir blir bare veldig klissete.Anonymous poster hash: 750a6...a48
jojo66 Skrevet 14. oktober 2014 #25 Skrevet 14. oktober 2014 Bruker ikke, damene blir alltid våte nok.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #26 Skrevet 14. oktober 2014 Har aldri hatt behov for glidemiddel til vaginal sex. Vil jeg ha sex så er/blir jeg våt liksom! Anonymous poster hash: 8e54c...e51
Heeyaa Skrevet 14. oktober 2014 #27 Skrevet 14. oktober 2014 Silikonbasert glidemiddel er primært for anal (overlegent bra der), ikke vaginal.
Tidus Skrevet 14. oktober 2014 #28 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg holder meg unna oralsex på ons. Med en jeg har regelmessig sex med så hadde det ikke vært noe problem med spytt. Men på ons har man gjerne drukket, og siden jeg ikke vet hva vedkommende har drukket, spist eller om han kanskje til og med har spydd, så holder jeg meg unna det. Kysser lite på ons også. Hvordan havner du liksom til sengs uten å kline litt først?
Gjest Fayme Skrevet 14. oktober 2014 #29 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Hvordan havner du liksom til sengs uten å kline litt først? . Endret 26. desember 2014 av Fayme
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #30 Skrevet 14. oktober 2014 Har aldri hatt behov for glidemiddel til vaginal sex. Vil jeg ha sex så er/blir jeg våt liksom! Anonymous poster hash: 8e54c...e51 Ganske mange opplever at p-piller gjør slimhinnene i skjeden tørrere enn ellers. Det er tilfelle for meg, ihvertfall. Det går greit å få penisen inn eller litt fingring og slikking, men jeg blir lett sår om vi ikke bruker glidemiddel. Vi bruker babyolje, og det funker flott Anonymous poster hash: 57511...6df
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #31 Skrevet 14. oktober 2014 Vi bruker babyolje, og det funker flott Har lest at dette ikke er sunt for underlivet til damene. Usikker på om det stemmer men ville sjekket det opp Anonymous poster hash: ec725...54e
Tidus Skrevet 14. oktober 2014 #32 Skrevet 14. oktober 2014 Går an å flørte og bli fysiske uten kyssing. Altså kysser, men for min del kan vi først snakke, danse intimt, og jeg virkelig er tiltrukket(og full nok) så kysser vi. Men vet ikke, klarer vel å holde interessante samtaler selv om jeg har drukket bare. Har vært med to stk der vi kysset max to ganger før vi hadde sex, men snakket med de hele kvelden, på hver sin kveld, selvsagt. Når jeg tenker meg om så kysset jeg ikke han ene i det hele tatt, muligens under sexen da. Veldig spesielt. Har ligget med mange jenter, men aldri opplevd å ikke kline med henne først. Uansett. Et lite kyss på munnen er allikevel i alle tilfeller mye mindre hygienisk enn å få spytt i fitta. Det verste du kan få er vel herpes? Men det får du gjennom munnen også. Nei, det er kun oppe i hodet ditt at spytt på kjønnsorganet er verre enn annen menneskelig kontakt. 1
Prestekragen Skrevet 14. oktober 2014 #33 Skrevet 14. oktober 2014 Kjæresten har et fra kondomeriet (vannbasert), som er mye bedre enn det jeg kjøpte sist, det var alt for oljete og ekkelt.
Gjest Fayme Skrevet 14. oktober 2014 #34 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Veldig spesielt. Har ligget med mange jenter, men aldri opplevd å ikke kline med henne først. Uansett. Et lite kyss på munnen er allikevel i alle tilfeller mye mindre hygienisk enn å få spytt i fitta. Det verste du kan få er vel herpes? Men det får du gjennom munnen også. Nei, det er kun oppe i hodet ditt at spytt på kjønnsorganet er verre enn annen menneskelig kontakt. . Endret 26. desember 2014 av Fayme
~Tor~ Skrevet 14. oktober 2014 #35 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Spenol. Billig og lett tilgjengelig. Brukt det i mange år og funker helt fint. Eller glidemiddel fra apotek om vi har. Endret 14. oktober 2014 av ~Tor~
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå