AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Det er noen studier som begynner til våren rundt omkring på høgskoler og universiteter. Hvor er det man søker da, samordna? Anonymous poster hash: 08fa9...36b
Gjest Solsmil Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Hvilke er det du tenker på? Jeg vet at noen studier, feks medisin i Oslo som starter på våren, har opptak sammen med de andre. Altså man søker til vanlig tid
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Er det slik at jeg må inn til hver skoleinstitusjon for å søke internt eller kan man søke via samordna? Anonymous poster hash: 08fa9...36b
Gjest Solsmil Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Er det slik at jeg må inn til hver skoleinstitusjon for å søke internt eller kan man søke via samordna?Anonymous poster hash: 08fa9...36b Hva mener du? Om du for eksempel skuløe startet på medisin i Oslo til våren, så måtte du ha søkt i vår, samtidig som de søker til høstopptaket. Det går gjennom samordna opptak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå