Gå til innhold

Hvordan finne kult tøy til gutt 14 år på ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe ifht søkeord? Har en gutt på 14 som jeg skal kjøpe julegaver til - og er ikke helt kjent med hva gutter i den alderen foretrekker av merker og stil. han er en helt normal gutt uten spesielle merketøy preferanser, så vil gjerne overaske han med tøy som generelt er "kult" hos fjortisgutter.

Noen som kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 2c1c9...743
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri tatt sjangsen på ebay. Du hører om alle mislykkede bestillinger der i fra.

Det jeg hadde gjort om jeg var deg. Var å se litt på stilen han bruker nå. Hva slags tøy liker han. Så hadde jeg om jeg skulle bestilt på nett gått inn å sett på tøy i den stilen.

Men jeg hadde nok kjøpt et gavekort på en butikk jeg viste han likte. Så kunne han valgt ut tøy han liker selv

Har selv fått mye tøygaver i livet fra liten til nå og mye av tøyet gikk rett til "gis bort" for enten kjøpte de helt feil str og kunne ikke byttes da det var kjøpt i utlandet, nett etc. Eller helt gal stil i forhold til hva jeg brukte til vanlig.

Eksempel. Jeg har aldri hvert en rosa jente. Fikk flere år på rad rosa tshorte, genser etc. Selv om vedkommende så jeg aldri gikk i rosa

Anonymous poster hash: 53f9b...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...