AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan kan man hindre at noen kan gå inn på profilen og se på mine innlegg? Kan man endre profilen sin sånn at bare du kan gå inn på den? Anonymous poster hash: 08b1a...12b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan kan man hindre at noen kan gå inn på profilen og se på mine innlegg? Kan man endre profilen sin sånn at bare du kan gå inn på den? Anonymous poster hash: 08b1a...12b De innleggene du har skrevet som AB kan kun moderatorene se, etter det jeg har forstått. Jeg vet ikke om det finnes en funksjon for å skjule innlegg skrevet med nick Anonymous poster hash: cd62b...037
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 De innleggene du har skrevet som AB kan kun moderatorene se på profilen din , etter det jeg har forstått. Jeg vet ikke om det finnes en funksjon for å skjule innlegg skrevet med nick , fra profilen Anonymous poster hash: cd62b...037 Anonymous poster hash: cd62b...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå