Gå til innhold

store og late jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihå,

jeg er en mann som liker store og late jenter. hvor finner jeg de? er vel en del her inne tenker jeg?

Anonymous poster hash: 0c7b4...371
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

• Liker 1
Skrevet

Macern

Anonymous poster hash: d7ff2...e7e
  • Liker 2
Skrevet

Bli med ut sammen med han som tiltrekker seg de store jentene. Perfekte wingman din sikkert.

Anonymous poster hash: 8e074...50b

• Liker 10
Skrevet

javeeel...

Anonymous poster hash: 9271e...4c6
Skrevet

Hva skal du bruke de til? Anonymous poster hash: 18bc5...9eb

Skrevet

Hva skal du bruke de til?

Anonymous poster hash: 18bc5...9eb

Han har sikkert tenkt å fingre de litt.

Anonymous poster hash: f5f06...a6a

Skrevet

Han har sikkert tenkt å fingre de litt.

I og med at de er store er det vel bare til å glemme det. Der får han nok kjørt opp hele neven...

Anonymous poster hash: 702b3...1a3

Skrevet

I og med at de er store er det vel bare til å glemme det. Der får han nok kjørt opp hele neven...

Anonymous poster hash: 702b3...1a3

Ja for alle kraftige jenter er vide som Vålerengatunnelen der nede. Akkurat sånn er det. :sarkasme:

• Liker 7
Skrevet

frodig.no

Anonymous poster hash: 2d47e...c7e
Skrevet

Haha. Folk. (Og spesielt folk på Kvinneguiden).

Skrevet

hva jeg skal bruke de til? bli sammen med de vel, jeg er ganske lat selv og orker ikke en som alltid skal finne på noe..

Skrevet

hva jeg skal bruke de til? bli sammen med de vel, jeg er ganske lat selv og orker ikke en som alltid skal finne på noe..

Men hvorfor må hun være stor? Tenner du på chubby jenter? Finnes jenter med høy forbrenning og som ikke trener, er de godkjent eller MÅ de være store? Jeg bare spør for jeg syns det er en sær preferanse.

Skrevet (endret)

Men hvorfor må hun være stor? Tenner du på chubby jenter? Finnes jenter med høy forbrenning og som ikke trener, er de godkjent eller MÅ de være store? Jeg bare spør for jeg syns det er en sær preferanse.

Enig med deg.

Om ts absolutt må ha store jenter (da slanke jenter også kan være late), kan det være enklere å bare gå ut i den virkelige verden og se etter det man liker. Tviler på at noen tenker fornøyd "ååå så herlig, endelig en mann som liker store og late jenter - det er jo en beskrivelse av meg, ååå han er lat også, dette må være den retteeee"

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg er 15 kg overvektig og litt lat. Men jeg må finne på ting og, klarer fint å gå 5 timer i skogen og. Regner med at jeg blir feil da.

Anonymous poster hash: a158a...bcf
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

heihå,

jeg er en mann som liker store og late jenter. hvor finner jeg de? er vel en del her inne tenker jeg?

Du kan kontakte brukeren som klaget på at lubne damer var de eneste som kontaktet ham for tips....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...