AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har en venn jeg liker å leke med. Vi har kommet på en morsom ting å gjøre for å skape litt mer spenning i hverdagen. Først gjør vi oss fortjent til å innkassere krav. Et krav vil si at vi kan kreve hva vi vil, når vi vil av den andre parten, gjerne noe seksuelt. Vi er begge utadvendte seksuelle personer, som er med på ganske mye rart. Så jeg trenger inspirasjon til gode og morsomme krav å kreve som kvinne av en mann. Eventuelt hva ville du likt? Anonymous poster hash: 7f7be...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hva med å kreve at han må komme i en matpause e.l. å slikke deg? Anonymous poster hash: 7f7be...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. oktober 2014 #3 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Du kan kreve at han skal pule deg x antall runder, der x er to runder mer enn han pleier. Alle har godt av noe å strekke seg etter. Endret 13. oktober 2014 av Herr Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stining Skrevet 14. oktober 2014 #4 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hva med å lage en liste med litt spesielle steder å ha sex? Da blir vanlig sex plutselig hakket mer spennende! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hva med å kreve at han må runke til det går for han...mens du ser på. Anonymous poster hash: 4e67b...c83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 14. oktober 2014 #6 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hva med å kreve at han må runke til det går for han...mens du ser på. Anonymous poster hash: 4e67b...c83 Ooh, yes, dis one! Hadde jeg likt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå