millabs Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har begynt å skrive med en gutt som er to yngre enn meg, jeg er 25 og han er 23... Synes ikke to år aldersforskjell er så ille, men vil heller at det går andre veien. Etter vi begynte å skrive så synes jeg han virket veldig grei, og hadde mange fine tanker og veridier som jeg setter pris på. Ut ifra det han sier virker han nokså voksen for alderen... Så snakker vi om å møtes, så kommer tema sex opp! Og det er her jeg blir litt i tvil.... Så blir plutselig tema om vi har sex første gangen vi møtes.. og jeg kjenner at jeg synes kanskje det er greit å la vær å kaste av klærne første gangen..Men så sier han hvis begge liker hverandre og det går fint så hadde ikke han hatt noe i mot det... Så kommer vi over til tema sex.. og han forteller at han er en sex maniac, har hatt trekant, gruppe sex og har rett og slett prøvd det ene og det andre... Vet ikke helt hva jeg tenker om dette... Har dere noen innspill? Jeg ble litt usikker på om jeg egentlig er så interessert nå...
99699 Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 For meg er ikke min partners fortid med sex så veldig interessant. Men hvis hun/han hadde begynt å snakke om alle trekantene og all gruppesexen hun/han hadde hatt, så veit ikke jeg helt om jeg hadde likt det. Sex er tydeligvis veldig i fokus. Jeg hadde ikke orket å møte en slik en gris! 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg hadde glatt mistet interessen for ham. Turn off å skrive om sexvanene sine før første møte – med mindre man møtes kun for å ha sex. Anonymous poster hash: 9af1d...eb1 1
Blondepiken Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Tror nok jeg hadde mistet interessen. Når han går såpass inn på sex-temaet i forkant av møtet så virker det som om det er sexen han er ute etter og kanskje ikke så mye annet. Men det spørs jo litt hva du er ute etter selv da
Timza Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Enten snakker han om sex for å prøve å imponere den 2 år eldre dama for å bevise at han ikke er en valp, eller så er han nok kun ute etter sex. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Så snakker vi om å møtes, så kommer tema sex opp! Og det er her jeg blir litt i tvil.... Så blir plutselig tema om vi har sex første gangen vi møtes.. og jeg kjenner at jeg synes kanskje det er greit å la vær å kaste av klærne første gangen..Men så sier han hvis begge liker hverandre og det går fint så hadde ikke han hatt noe i mot det... Så kommer vi over til tema sex.. og han forteller at han er en sex maniac, har hatt trekant, gruppe sex og har rett og slett prøvd det ene og det andre... Vet ikke helt hva jeg tenker om dette... Har dere noen innspill? Jeg ble litt usikker på om jeg egentlig er så interessert nå... Høres veldig spesielt ut å diskutere sex på den måten før man en gang har møttes. Skjønner ikke hvorfor gutter gjør det, veldig avtennende. At man vil møtes uttrykker jo i seg selv at man kanskje kan tenkte seg sex, å legge ut om det i klartekst før man vet om man har kjemi i virkeligheten blir så teit. Skjønner godt om du mister interessen. Anonymous poster hash: 89993...23e 2
Gjest rådyr Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Det er vel ikke akkurat aldersforskjellen som er problemet her. 2
millabs Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2014 Nå ønsker han at jeg skal komme rett til han og bli over.... er jeg helt på jordet når jeg synes dette er meget spesielt? ??
millabs Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2014 Nå ønsker han at jeg skal komme rett til han og bli over.... er jeg helt på jordet når jeg synes dette er meget spesielt? ??
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Nå ønsker han at jeg skal komme rett til han og bli over.... er jeg helt på jordet når jeg synes dette er meget spesielt? ?? Nei. Om du er interessert i ham, foreslå å møtes for en kaffedate eller noe lignende slik at dere kan bli litt bedre kjent. Men er du interessert i å dra rett til ham for å ligge med ham, så kan du jo selvsagt gjøre det også! Anonymous poster hash: 89993...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå