Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hvilken alder synes dere løpet er kjørt med tanke på familieetablering og kjæreste?

Anonymous poster hash: 91a90...862
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er da vel aldri for gammel til å finne seg en kjæreste?? :klo:
En 80 åring har da like mye rett til å finne seg en kjæreste som det en 18 åring har..

Men dette med familieetablering er jo gjerne litt mer komplisert. Man vil jo gjerne ikke at foreldrene skal være så gamle at de aldri får se sine egne barn vokse opp.

Skrevet

Jeg er 33 år og regnet egentlig løpet å være kjørt for da jeg var rundt 28-29. Klart det kan skje ennå, men det ser jo mørkt ut.

Anonymous poster hash: 2a608...b7f
Skrevet

Jeg tror på kjærlighet mellom mennesker, har sett den med egne øyne- det er aldri for sent.

Anonymous poster hash: 233ef...552
Skrevet

Jeg er 33 år og regnet egentlig løpet å være kjørt for da jeg var rundt 28-29. Klart det kan skje ennå, men det ser jo mørkt ut.

Hvs? Det er da helt vanlig å møte noen i 30 årene og etabere seg med barn.

Anonymous poster hash: 981c9...7e5

Skrevet

Hvs? Det er da helt vanlig å møte noen i 30 årene og etabere seg med barn.

Anonymous poster hash: 981c9...7e5

Absolutt, men jeg er evig singel. Dersom jeg ikke var attraktiv som partner i 20-årene, så blir jeg ikke det i 30årene heller..Er nok greit å være realistisk, lell om jeg håper på det beste.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt, men jeg er evig singel. Dersom jeg ikke var attraktiv som partner i 20-årene, så blir jeg ikke det i 30årene heller..Er nok greit å være realistisk, lell om jeg håper på det beste.

Hvis du er av den "snille sorten", som gjerne ble venner med jentene i stedet for kjæresten deres i 20-årene, så er du veldig attraktiv blant jenter som har erfart og gått lei "bad guys".

Det er min erfaring :-) håper du finner deg en livspartner :-)

Anonymous poster hash: a129b...6d0

Skrevet

Hvis du er av den "snille sorten", som gjerne ble venner med jentene i stedet for kjæresten deres i 20-årene, så er du veldig attraktiv blant jenter som har erfart og gått lei "bad guys".

Hva hvis man er dame og 33? Som i mitt tilfelle. Får høre at jeg er pen men hjelper jo ikke det når ingen vil ha meg.

Anonymous poster hash: a638e...7d0

Skrevet

Hva hvis man er dame og 33? Som i mitt tilfelle. Får høre at jeg er pen men hjelper jo ikke det når ingen vil ha meg.

Jeg har en venninne på 32 som nylig ble samboer for første gang. Hun fant ham gjennom venners venner. (Han var ugift og barnløs)

Du er ikke så gammel :-)

Skrevet

Virker som det første du må prøve er å endre innstilling,og få tro på at du er en person som har mye å tilby en framtidig kjæreste. Fokuser på dine positive sider.

Skrevet

Å være bare pen holder ikke i lengden. Kanskje det er derfor?

Anonymous poster hash: 5366a...9d0

Skrevet

Ved hvilken alder synes dere løpet er kjørt med tanke på familieetablering og kjæreste? Anonymous poster hash: 91a90...862

Se på fiolinisten Arve Tellefsen.

Alder og funksjonalitet fysisk og mentalt har ingen sammenheng, nesten.

Anonymous poster hash: 8f5b6...9ec

Skrevet

Anonymous poster hash: 5366a...9d0

Sier du at jeg har en bedriten personlighet? Uten å kjenne meg? Takk for den. Så du mener jeg bare skal ta selvmord og dø da eller?

Skrevet

Sier du at jeg har en bedriten personlighet? Uten å kjenne meg? Takk for den. Så du mener jeg bare skal ta selvmord og dø da eller?

Det var da voldsomt. Jeg tror vedkommende siktet til at du nevnte kun at du var pen og ikke noen andre egenskaper. Og det holder jo ikke bare med å være pen selvsagt.

Anonymous poster hash: ffa72...709

Skrevet

Ved hvilken alder synes dere løpet er kjørt med tanke på familieetablering og kjæreste?

Anonymous poster hash: 91a90...862

Det er egentlig aldri for sent mhp å få seg kjæreste, men du må kanskje vurdere å senke kravene dine for å komme i mål. Evt skifte beite ved å dra utenlands. Husk at dette ikke kommer av seg selv og at en innsats må gjøres.

Skal du ha barn bør du prøve før du er 36-37 vil jeg si, men jeg kjenner folk som fikk sitt første barn når de var 42 (dvs at dama var 42). Menn kan få barn noe lenger, men tenk på at du må være i stand til å ta vare på barnet også...

Skrevet

Jeg innså omtrent da jeg var 17-18 at det er generelt lite å hente akurat på den fronten. Jeg sender ubevist ut en utstråling som gjør at ingen liker meg. Det i kombinasjon med at jeg er et dårlig menneske og ca like atraktiv som en 3.grads forbrenning gjør at jeg ikke kommer så lett i kontakt med folk...

Anonymous poster hash: e4d1a...5c2
Skrevet

Jeg er dame og veldig snill. Problemet mitt er at jeg ikke er pen nok, noe som er et skikkelig handicap når man er hunkjønn.

Jeg har aldri lagt inn "støtet" bare på utseendet mitt. Jeg tror jeg er normal av utseende og tar vare på meg selv. Jeg har også skaffet meg utdanning og karriere, samt et sosialt nettverk.

Se på fiolinisten Arve Tellefsen.

Alder og funksjonalitet fysisk og mentalt har ingen sammenheng, nesten.

Anonymous poster hash: 8f5b6...9ec

Vet, men han er mann og et "særtilfelle". Det blir feil å bruke slike unntak som "regler" for oss andre.

Jeg innså omtrent da jeg var 17-18 at det er generelt lite å hente akurat på den fronten. Jeg sender ubevist ut en utstråling som gjør at ingen liker meg. Det i kombinasjon med at jeg er et dårlig menneske og ca like atraktiv som en 3.grads forbrenning gjør at jeg ikke kommer så lett i kontakt med folk...

Anonymous poster hash: e4d1a...5c2

Det er her jeg også føler meg. Er helt normal dame, men føler folk med downs har mer hell på partnermarkedet enn meg. Dattra til ei venninne av meg er 7 år og har nettopp fått sin første "kjæreste". Det er før meg som er 33...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...