Gå til innhold

Hudfarget strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del lyse kjoler som jeg må bruke strømpebukse til. Det blir altfor kaldt til å ikke bruke strømpebukse. Jeg har en veldig klassiskstil er derfor ikke interessert i å bruke andre farger enn sort og hudfarget. Er det nono å bruke hudfarget stømpebukse?

Anonymous poster hash: 8d223...e4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sålenge det er tilnærmet lik din hudtone og ikke shiny, syns jeg det er helt lov.

Anonymous poster hash: 5a55f...a15

• Liker 1
Skrevet

Enig med svaret over angående hudtone, men ikke helt enig i at de ikke skal være shiny... med mindre du har telefonstolpelegger, så er shiny aldri feil... jeg får alltid mest komplimenter for beina/strømpene mine når jeg bruker glossy strømper... :-)

Anonymous poster hash: 14c25...935

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tilnærmet lik hudtonen er både classy og pent. Særlig til en klassisk klesstil. Selv velger jeg alltid semi-skinnende. Bare pass på at du velger de der blankheten er i selve materialet og ikke som tilsatt blingbling :)

Edit: Jeg bruker også kakaobrune tynne strømper av og til, synes det er et godt alternativ til svart når jeg har mye bruntoner i klær og sko. Vet mange er veldig glade i "nearly black" også, som er nøytralt men litt lysere enn svart

Endret av Kvist
  • Liker 1
Skrevet

Kan jeg bare spørre; jeg liker å gå i kjoler og skjørt selv men må jo selvsagt slutte når det blir for kalt, for sånne tynn-strømpebukser kan nå umulig gjøre så mye forskjell? Tykkere strømpebukser skjønner jeg men...

Anonymous poster hash: 5027d...eb3
Skrevet

Tynne s

Kan jeg bare spørre; jeg liker å gå i kjoler og skjørt selv men må jo selvsagt slutte når det blir for kalt, for sånne tynn-strømpebukser kan nå umulig gjøre så mye forskjell? Tykkere strømpebukser skjønner jeg men...

Tynne strømper varmer utrolig mye mer enn man skulle tro.

Anonymous poster hash: 7133b...8e8
Skrevet

Jeg brukte skjørt nesten hele vinteren i fjor med 40 den i strømpe, gikk helt fint for meg :)

Skrevet

Hva er tynt? Jeg er enig i at 10-15 denier ikke varmer mye... går man opp til 20-30-40, så varmer det godt. Min favoritt er 40 denier fra Wolford.

Anonymous poster hash: 14c25...935

Skrevet

Har en del lyse kjoler som jeg må bruke strømpebukse til. Det blir altfor kaldt til å ikke bruke strømpebukse. Jeg har en veldig klassiskstil er derfor ikke interessert i å bruke andre farger enn sort og hudfarget. Er det nono å bruke hudfarget stømpebukse?

Anonymous poster hash: 8d223...e4e

Selvfølgelig ikke. Det er smart når det blir kaldere og det ser også penere ut med strømpebukse enn hvite bein.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...