AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Har en del lyse kjoler som jeg må bruke strømpebukse til. Det blir altfor kaldt til å ikke bruke strømpebukse. Jeg har en veldig klassiskstil er derfor ikke interessert i å bruke andre farger enn sort og hudfarget. Er det nono å bruke hudfarget stømpebukse? Anonymous poster hash: 8d223...e4e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Sålenge det er tilnærmet lik din hudtone og ikke shiny, syns jeg det er helt lov.Anonymous poster hash: 5a55f...a15 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Enig med svaret over angående hudtone, men ikke helt enig i at de ikke skal være shiny... med mindre du har telefonstolpelegger, så er shiny aldri feil... jeg får alltid mest komplimenter for beina/strømpene mine når jeg bruker glossy strømper... :-)Anonymous poster hash: 14c25...935 1
Kvist Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Tilnærmet lik hudtonen er både classy og pent. Særlig til en klassisk klesstil. Selv velger jeg alltid semi-skinnende. Bare pass på at du velger de der blankheten er i selve materialet og ikke som tilsatt blingbling Edit: Jeg bruker også kakaobrune tynne strømper av og til, synes det er et godt alternativ til svart når jeg har mye bruntoner i klær og sko. Vet mange er veldig glade i "nearly black" også, som er nøytralt men litt lysere enn svart Endret 13. oktober 2014 av Kvist 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Kan jeg bare spørre; jeg liker å gå i kjoler og skjørt selv men må jo selvsagt slutte når det blir for kalt, for sånne tynn-strømpebukser kan nå umulig gjøre så mye forskjell? Tykkere strømpebukser skjønner jeg men... Anonymous poster hash: 5027d...eb3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Tynne s Kan jeg bare spørre; jeg liker å gå i kjoler og skjørt selv men må jo selvsagt slutte når det blir for kalt, for sånne tynn-strømpebukser kan nå umulig gjøre så mye forskjell? Tykkere strømpebukser skjønner jeg men... Anonymous poster hash: 5027d...eb3 Tynne strømper varmer utrolig mye mer enn man skulle tro. Anonymous poster hash: 7133b...8e8
Gjest Fayme Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Kan jeg bare spørre; jeg liker å gå i kjoler og skjørt selv men må jo selvsagt slutte når det blir for kalt, for sånne tynn-strømpebukser kan nå umulig gjøre så mye forskjell? Tykkere strømpebukser skjønner jeg men... Anonymous poster hash: 5027d...eb3 Jeg brukte skjørt nesten hele vinteren i fjor med 40 den i strømpe, gikk helt fint for meg
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Hva er tynt? Jeg er enig i at 10-15 denier ikke varmer mye... går man opp til 20-30-40, så varmer det godt. Min favoritt er 40 denier fra Wolford.Anonymous poster hash: 14c25...935
himmeloghav Skrevet 13. oktober 2014 #9 Skrevet 13. oktober 2014 Har en del lyse kjoler som jeg må bruke strømpebukse til. Det blir altfor kaldt til å ikke bruke strømpebukse. Jeg har en veldig klassiskstil er derfor ikke interessert i å bruke andre farger enn sort og hudfarget. Er det nono å bruke hudfarget stømpebukse? Anonymous poster hash: 8d223...e4e Selvfølgelig ikke. Det er smart når det blir kaldere og det ser også penere ut med strømpebukse enn hvite bein. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå