AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Arhg! Uansett hvor mye eller lite skyllemiddel jeg bruker, hvor mye eller lite klær jeg tar i maskinen, så lukter det ikke skyllemiddel av klærne! Føler mange andre ooooser av skyllemiddel, og det vil jeg også! Hva kan gjøre at det ikke lukter? Og noen som har noen triks? Anonymous poster hash: 0f0e9...b9e
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Ha tre, fire flasker som du bytter mellom???
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Arhg! Uansett hvor mye eller lite skyllemiddel jeg bruker, hvor mye eller lite klær jeg tar i maskinen, så lukter det ikke skyllemiddel av klærne! Føler mange andre ooooser av skyllemiddel, og det vil jeg også! Hva kan gjøre at det ikke lukter? Og noen som har noen triks? Anonymous poster hash: 0f0e9...b9e Er dette en trolletråd? De aller fleste produkter i dag, som Høie sengetøy, frotehåndklær, mikrofiber ull m.m. så står det på embalasje og følgeseddel, "skyllemiddel anbefales ikke". Dette er både av hensyn til holdbarhet på tekstilene og av hensyn til dem som bruker klærne. Skyllemiddel er en koktail av kjemikalier som ikke er heldig å gå "innpakket" i, ligge og sove i osv. Dette kan du lese om inneklima.com. Mange blir og kraftig allergisk mot kjemiske forbindelser. Man er usikker på skyllemiddelets rolle mht. Dette, men man vet at å bli utsatt for massiv med parfyme fra ulike parfymerte produkter ikke er heldig. Blir du førstmallergisk mot parfyme får du store problemer med å fungere i et parfymert samfunn. Anonymous poster hash: aaf74...3ab 2
Cata Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Du kunne fått mine gamle flasker om jeg ikke for lengst hadde kastet dem. Etter en halv kork med Comfort så måtte jeg vaske håndklærne mine 4 ganger før de sluttet å stinke kjemikalier... Svaret er dermed: bruk Comfort.
Orchideae Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Mest sannsynlig lukter det skyllemiddel men du er blitt "immun" mot lukten. Jeg syntes ikke det luktet av våre klær, helt til vi gikk over til neutral etter at vesla ble født. Da merket jeg stor forskjell. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Mest sannsynlig lukter det skyllemiddel men du er blitt "immun" mot lukten. Jeg syntes ikke det luktet av våre klær, helt til vi gikk over til neutral etter at vesla ble født. Da merket jeg stor forskjell. Neutral er ikke så mye bedre enn andre merker, det eneste som er fjernet i den er parfymen. Ellers er Neutral omtrent like full av kjemikalier som alle andre merker. Se inneklima.com.Anonymous poster hash: aaf74...3ab
Orchideae Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Neutral er ikke så mye bedre enn andre merker, det eneste som er fjernet i den er parfymen. Ellers er Neutral omtrent like full av kjemikalier som alle andre merker. Se inneklima.com.Anonymous poster hash: aaf74...3ab Deyt var jeg ikke klar over! Nå tørker vi mest i trommel, så det går ikke mye skyllemiddel.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Kan du ikke bare bruke flytende OMO eller Ariel vaskemiddel og lukte det? Det oser ihvertfall. Anonymous poster hash: 889aa...f95
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Hvem bruker skyllemiddel i 2014!? Det er gang på gang opplyst hvor mye dritt det er i skyllemidler og klærne blir ødelagte og slitte etter bruk. Har aldri brukt skyllemiddel og klærne mine lukter godt etter vask Anonymous poster hash: b36b8...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå