Gå til innhold

Bra treningsapp til Samsung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra treningsapp for Samsung?

Anonymous poster hash: 6a277...bef

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Hva skal du bruke den til? For utendørs bruk, som sykling, jogging osv liker jeg Endomondo.

Skrevet

Jeg bruker Endomondo Pro til utendørstreninga mi, og JeFit Pro til styrketreninga.

Du må nesten si litt mer om hva du ønsker ut av en app for at vi kan skulle komme med gode anbefalinger.

Skrevet

Ok, beklager at det ble lite utfyllende.

Jeg vil ha en app som kan brukes til gåing, løping, sykling og generelt utendørs aktivitet, for å se avstand og hvor man har gått. En venninne har siste Samsung, og hun bruker noe som heter S Health, hvor man får kart over området man har gått/syklet, avstand og tid. Men den finnes ikke til min tlf.

I tillegg er det jo en fordel om det ikke går på mobilnettet mens jeg evt. er ute å løper, men det går kanskje ikke ann?

TS

Gjest Daenerys
Skrevet

Endomondo går på gps, ikke mobilnett, og høres ut som det du ønsker :)

S Health kommer innebygd i den nyeste S5, har den selv, men foretrekker endomondo for da kan jeg holde oversikten på nett.

Skrevet

Endomondo går på gps, ikke mobilnett, og høres ut som det du ønsker :)

S Health kommer innebygd i den nyeste S5, har den selv, men foretrekker endomondo for da kan jeg holde oversikten på nett.

Denne appen var jo helt super! Akkurat det jeg lette etter. Tusen takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...