Gjest Nayah Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Gjorde alltid neglene hos en venninne for 500kr tidligere, dessverre har hun flyttet utenlands og jeg er på utkikk etter en negldesigner som bruker ordentlig gele, og ikke sånn pulver som blandes ut. Prisene er rundt 1000-1200kr og over hos mange salonger og dette er litt i dyreste laget da jeg som sagt betalte 500kr for kjempefine og ikke minst negler av god kvalitet. Bor litt utenfor Oslo men tar gjerne turen inn til byen. Noen som kan tipse meg om en bra og rimelig negldesigner?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Kan ikke anbefale en rimelig dessverre. De fleste ligger på 1000-1200 for første sett, og deretter ca 800+ for etterfyll. Ville også bare si at pulver du nevner er akryl, altså noe helt annet Anonymous poster hash: 574ce...fa5
Gjest Nayah Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Kan ikke anbefale en rimelig dessverre. De fleste ligger på 1000-1200 for første sett, og deretter ca 800+ for etterfyll. Ville også bare si at pulver du nevner er akryl, altså noe helt annet Anonymous poster hash: 574ce...fa5 Nei, jeg har vært hos en vietnamesisk dame og hun brukte gelepulver og akryl, jeg vet forskjellen
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Nei, jeg har vært hos en vietnamesisk dame og hun brukte gelepulver og akryl, jeg vet forskjellen Da er det hun som driver med noe fishy, for gele ER ikke noe annet enn gele..Anonymous poster hash: 574ce...fa5 1
Gjest Nayah Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Da er det hun som driver med noe fishy, for gele ER ikke noe annet enn gele..Anonymous poster hash: 574ce...fa5 Ja, er en grunn til at jeg ikke går dit bare lureri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå