Notisblokk Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Tips til adventskalender til meg selv? Tenkte på 24 øl, men har ikke så lyst på noe spiselig/drikkende. Tenker mer på noe pynt, byggesett, dilldall.. Jeg er i midten av tyveårene og er student, så helst ikke så dyr heller... Vanskelig!! Hva gjør dere i adventstiden? 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 .. mister man ikke veldig mye av poenget med en adventskalender om man lager en til seg selv? Vurdert å kjøpe en? Anonymous poster hash: 62a1b...45b
Notisblokk Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2014 .. mister man ikke veldig mye av poenget med en adventskalender om man lager en til seg selv? Vurdert å kjøpe en? Anonymous poster hash: 62a1b...45b Jeg vil jo kjøpe en, er det som er greia men finner ikke noen.. Bare til barn eller par (seksuelt).
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Har du noen venner/venninner som kan lage til deg? For mange år siden fikk jeg en fantastisk "kalender" av en venninne. 24 store konvolutter som inneholdt ark som jeg etterpå kunne sette inn i en ringperm. Blanding av julehistorier, juletradisjoner og oppskrifter. Jeg har satt arkene inn i ringperm, dekorert med julemotiv. Jeg tar permen frem hvert år, og det er en "adventskalender" som garantert også vil være med meg i mange, mange år fremover. Anonymous poster hash: 1ce91...e81 1
Notisblokk Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2014 Har du noen venner/venninner som kan lage til deg? For mange år siden fikk jeg en fantastisk "kalender" av en venninne. 24 store konvolutter som inneholdt ark som jeg etterpå kunne sette inn i en ringperm. Blanding av julehistorier, juletradisjoner og oppskrifter. Jeg har satt arkene inn i ringperm, dekorert med julemotiv. Jeg tar permen frem hvert år, og det er en "adventskalender" som garantert også vil være med meg i mange, mange år fremover. Anonymous poster hash: 1ce91...e81 For en fin tanke!! Den skal jeg ta med meg og gi til mine foreldre Jeg og mine venninner har prøvd å lage adventskalender til hverandre, men det endte opp med en slags intern konkurranse dem imellom.. Og hvis jeg bare skal ha én venninne, så blir den andre sjalu.. Så.. Ja da lager jeg heller en selv eller aller helst kjøper en
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg kjøper bare godterikalender, Smarties eller Haribo eller Kinder eller noe =) Har vurdert Lego sin Star Wars-kalender, men selv om jeg fremdeles elsker Star Wars så har jeg nok muligens vokst fra Lego Ellers har du jo hudpleiekalendere, Body Shop og Babor sine er populære. De koster nok sikkert litt, da! Tror jammen jeg skal gå på ebay og se om jeg finner noe kult, hadde jo vært morsomt med en type byggesett eller noe. Poster her hvis jeg skulle finne noe kult.
Notisblokk Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg kjøper bare godterikalender, Smarties eller Haribo eller Kinder eller noe =) Har vurdert Lego sin Star Wars-kalender, men selv om jeg fremdeles elsker Star Wars så har jeg nok muligens vokst fra Lego Ellers har du jo hudpleiekalendere, Body Shop og Babor sine er populære. De koster nok sikkert litt, da! Tror jammen jeg skal gå på ebay og se om jeg finner noe kult, hadde jo vært morsomt med en type byggesett eller noe. Poster her hvis jeg skulle finne noe kult. Lego er jo alltid gøy! Skal ha det i bakhodet Ebay var smart.. Skal se etter jeg også, så poster jeg her hvis jeg finner noe Kjøpte forresten en adventskalender på klingel i fjor. Finner den ikke på hjemmesiden nå, håper den kommer senere for den anbefaler jeg. Du fikk ett armbånd og i hver luke var det ett julemotiv du kunne feste på armbåndet. Utrolig koselig
Catlin Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 "English tea shop" hadde en adventskalender i fjor som var med forskjellige typer te. Tror det var Jernia som hadde den. Hvis de får den inn i år også, skal jeg kjøpe den både til meg selv og til min søster
Sola de Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 Mener å ha sett såkalte velværekalendre på parfymerier i fjor. Kanskje noe?
Severus Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg skal ha is i magen, å håpe ikke The Body Shop selger ut sine før 1.desember. Sånn at de plutselig kommer på halv pris. 1
Leini Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg er kjedelig og har bare en skrapelodd kalender til mannen og meg.
*Emma* Skrevet 15. oktober 2014 #12 Skrevet 15. oktober 2014 Babor har en sånn med 'parfymri-stæsj' i. Ciate hadde ihvertfall en i fjor med neglelakker i (på Coverbrands.) Ellers er jo flaxlodd-kalender ok?
melatonin Skrevet 15. oktober 2014 #13 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har lett etter dumle kalender men ikke funnet noen sted.. Noen som har sett?
Luckiness Skrevet 15. oktober 2014 #14 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde heller unnet meg noe ekstra i løpet av juletiden. Kjøpt noe jeg har ønsket meg eller brukt litt mer penger på bedre middager noen dager e.l. Og så hadde jeg hatt sjokolade + flaxkalender utenom Men kanskje du kan gå sammen med en venninne om dette? Gi hverandre kalendre innenfor en viss pris?
sofie777 Skrevet 15. oktober 2014 #15 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har som regel en 10-kroners sjokoladekalender og i tillegg er det en app (på Android) som heter Julekalender (eller noe sånt) med juletradisjoner, linker til sanger, julefilmer, forslag til aktiviteter osv osv. Litt småartig og greit siden den er gratis. Den er på norsk, men går til 25., men det gjør jo ingenting .
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #16 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg skal ha is i magen, å håpe ikke The Body Shop selger ut sine før 1.desember. Sånn at de plutselig kommer på halv pris. Pleier de å komme på halv pris 1 desember ?Anonymous poster hash: f3c70...7e5
Severus Skrevet 16. oktober 2014 #17 Skrevet 16. oktober 2014 Pleier de å komme på halv pris 1 desember ?Anonymous poster hash: f3c70...7e5 I allefall litt etter det
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #18 Skrevet 16. oktober 2014 I allefall litt etter det I fjor solgte de de til full pris til langt uti desember.. Anonymous poster hash: e90ed...e4c 1
Severus Skrevet 16. oktober 2014 #19 Skrevet 16. oktober 2014 I fjor solgte de de til full pris til langt uti desember.. Anonymous poster hash: e90ed...e4c Ikke her jeg bor, da var selv sjokoladekalenderne på halv pris etter den 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #20 Skrevet 17. oktober 2014 Kan være verdt å sjekke bodyshop nå, her selger de det jeg antar er fjorårskalenderen til litt under 700,- nå.Anonymous poster hash: d88f8...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå