AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Bruker til vanlig bare minerals, medium beige og er fornøyd med den, den er i pudder form. Men en kollega var svært fornøyd med Estée Lauder, Double Wear Foundation. Og fikk litt lyst til å prøve den. Noen som har erfaring med denne? Anonymous poster hash: 96322...d72
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Estee lauder har i hvert fall fått veldig bra omtale på kk som jeg har sett Men vil anbefale http://webshop.bodyshop.no/detaljer/92931/all-in-one-bb-cream-01, denne bruker jeg og mange jeg kjenner og alle er førnøyde Koster ikke så mye heller! Anonymous poster hash: 6fa08...c31
Djungelvrål Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Den er veldig dekkende, nærmest maskeaktig og syns veldig godt på huden. Sikkert veldig fin for de som har mye å skjule men har en grei hud er den i meste laget.
Lollipops Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Den er litt for dekkende etter min smak. Jeg hadde i tillegg en altfor lys tone på min, så jeg så jo ut som en dukke i ansiktet. Men den er helt grei, man trenger jo ikke nødvendigvis å påføre så mye av gangen
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Kanskje denne kan hjelpe deg Anonymous poster hash: ad3f3...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå