AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Foreldrene mine skilte seg i år, mamma gikk fra pappa fordi hun ikke hadde følelser mer. Etter 30 år sammen er det kanskje noe man kan forvente, men pappa ble litt knust. Det har hele året vært en ordentlig ubehagelig stemning fra mammas side, hun ønsker ikke være alene med pappa fordi hun er redd for at pappa skal misforstå hennes signaler. Hun avlyser alt vi skulle gjort som en familie, fordi hun er såååå redd for at pappa skulle få signaler om at hun fortsatt er gla i han. - Jeg skjønte pent lite når vi var ute en tur i butikken og mamma dukket ned og dro meg med ned fordi hun trodde at hun hadde sett pappa. Nå fikk jeg vite at pappa har funnet seg en ny dame og han er mer lykkelig enn noen gang. Den gamle sofagrisen er nå det sosiale midtpunkt og han trives! Blir moro å se mammas reaksjon når pappa forteller at han ikke føler noe i det heletatt for mamma. Noen her som kan dele sin reaksjon? Anonymous poster hash: 8b864...753
Biloba Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Dine foreldres vanskelige livssituasjon har blitt din private underholdning?? 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Du er vel ikke noe unge lenger, og du skriver som du har tatt skikkelig parti her. Die foreldre kommer til å ha følelser forhverandre uansett. De har vært gift i 30 år. Selv om far har ny dame, så vil din mor alltid være med Anonymous poster hash: ee170...8ea
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Dine foreldres vanskelige livssituasjon har blitt din private underholdning?? Samme tenkte jeg. Lavmål av ts Anonymous poster hash: 1f870...a87 2
minister-mio Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 8b864...753 Hvorfor blir det morsomt? Hørtes jo bare trist ut
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Hvorfor blir det morsomt? Hørtes jo bare trist ut Ts kan umulig være mentalt voksen... Anonymous poster hash: 1f870...a87 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Sannsynligvis skrevet av forsmådd og fortvilt mor (nå ex'n til faren i innlegget).Anonymous poster hash: ebf3f...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå