Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt opp foundationen min snart og tenkte å prøve disse BB eller CC kremene. Jeg prøvde Garnier sin BB cream her om dagen, men den syntes jeg ikke dekket noe i det hele tatt. Jeg trenger ikke mye dekkevne altså, men littegrann vil jeg gjerne ha. Noen som kan anbefale en? Har ganske lys hud. Og hva er egentlig forskjellen på BB og CC?:P

Anonymous poster hash: 1a807...4bd
Videoannonse
Annonse
Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Body Shop sin :)

Skrevet

Jeg synes den lyseste av Clinique sine CC kremer er OK.

Skrevet

Takk for tips! Kan dere fortelle hva slags hudtype dere har?:) Det spiller vel kanskje en rolle:P Min egen er kombinasjon, litt fet i t-sonen og litt tørr i kinnene.

Anonymous poster hash: 1a807...4bd
Skrevet

Min er sensitiv, med en del røde felter. Bruker litt vanlig dagkrem under cc kremen.

Skrevet

Dr. Brandt er den bedre jeg har prøvd! Cc mat. Jeg har kombinert hud, flasser på nesen 365 dager.

Skrevet

Jeg har også fet t-sone, og kan bli noe tørr i resten av ansiktet. Tror også jeg har litt sensitiv hud.

Body shop sin tea tree bb-krem liker jeg veldig godt. Nå har jeg også kjøpt vichy sin.. idealife, eller noe sånt. Litt mer klissete, så den må få fred en god stund før jeg kan legge på litt pudder.

Begge holder fint hele dagen. Dekker ikke allverden, men det er jo nettopp det jeg er ute etter. Den fra vichy gir masse glød også.

Gjest Yellowrose
Skrevet (endret)

Begge to er hudpleie og makeup i ett. Cc cream skal jevne ut hudtonen din og den "smelter" mer inn enn å legge seg utenpå, synes jeg. Bb cream beskytter huden mot sol, gir fukt og gir litt mer farge enn en dagkrem med farge. Jeg liker veldig godt Olay sin cc cream! :) og jeg har kombinert hud med noen tørre partier. den kjøper jeg på kicks og er ikke så altfor dyr.

Endret av Yellowrose
Skrevet

Jeg syns Dior Nude BB cream er perfekt for de dagene man ønsker lett dekkevne.

Den er lett å påføre kjapt, jevner ut huden flott og gir en naturlig glød, samt har god

holdbarhet.

Når jeg virkelig ønsker dekkevne bruker jeg

Jane Iredal Glow time full coverage mineral BB cream spf 25.

Denne har utrolig god dekkevne og gir ett glødende resultat.

Men syns ikke denne har like god holdbarhet som Dior sin.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jane Iredale sin har en kjempefin finish og dekker utrolig godt, men man må jobbe litt med den og sette den med både primer og finishingpudder for at den skal holde en hel kveld eller arbeidsdag. Et annet obs er at fargene er usedvanlig lyse, BB3 er faktisk hakket for lys for meg, og jeg er ganske blek i huden. Den gjør seg heller ikke godt på bilder pga. spf og den lysreflekterende finishen.

Skrevet

Jeg bruker denne fra Boscia! Allergenfri, gir god fukt og har ikke en overdreven farge men dekker like vel!

http://www.sephora.com/b-b-cream-broad-spectrum-spf-27-pa-P288804?icid2=boscia_best_of_boscia_carousel_P288804_link

Brukte tidligere denne fra Dr. Jart og var veldig fornøyd med den! Syntes muligens den var litt tykk i konsistensen og mye farge i den, men den funket den!

http://www.sephora.com/water-fuse-beauty-balm-spf-25-pa-P285402?icid2=Dr._Jart+_Must_Haves%20_P285402_image

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...