Gjest SummerJudith Skrevet 12. oktober 2014 #1 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) . Endret 16. oktober 2014 av SummerJudith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 13. oktober 2014 #2 Del Skrevet 13. oktober 2014 prøve imorgen. Har sittet og øvet helt til nå. blir vist sent idag også Fornøyd :-) Er fint ha noe å gjøre i hverdagen. Tenker mye på litt av hvert, både dypt og grunt Det er mye jeg skulle gjort annerledes. Jeg burde hatt en tidsmaskin. Det haddet funket fint :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. oktober 2014 #3 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) . Endret 16. oktober 2014 av SummerJudith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2014 #4 Del Skrevet 4. november 2014 Her var det mange innlegg..? Hva skjedde med det første og tredje ditt? Det hadde jo vært interessant å lese. Jeg tror det er flere av oss som har noen handlinger i livet man ønsker at man kunne gjort om på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå