Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet

" Rolf Espeland fra Bømlo er ikke enig i at Norge er verdens beste land å bo i. - Med denne røykeloven, innvandringspolitikken og Kjell Magne Bondevik ved roret? Niks, mener han."

Norge best å bo i - igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har da sine meningers mot.... :hoho:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg skjønner jo fyren da. Du veit, de store problemer med innvandrergjenger på Bømlo. Jeg har hørt rykter om at de skal innføre Sharia-lover på Bømlo.

Gjest GreenSky
Skrevet

Fra det ene til det andre, jeg er sikker på at jeg har møtt fyren! Både fjeset og navnet så kjent ut. Hmmmm! :klø:

Skrevet

har du vært i Bømlo Greeny? :o

Gjest GreenSky
Skrevet
har du vært i Bømlo Greeny? :o

Jupp. Verdens kjedeligste sted, tror jeg. Har et par venner derfra og en ste-bestemor som bor der.

Skrevet

Jeg er enig i at det er litt vel mange lover og regler i dette landet ihvertfall etter min mening. Men jeg vil ikke bo i noe annet land så jeg må si meg fornøyd.

Skrevet

Vel, Rolf kan da bare pakke kofferten og flytte til det landet han vil. So long... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det heter da virkelig PÅ Bømlo. ikke I.

Ellers er jeg da stort sett enig med de andre som ivrer for kofferpakking her.

Skrevet
Det heter da virkelig PÅ Bømlo. ikke I.

Ellers er jeg da stort sett enig med de andre som ivrer for kofferpakking her.

Unnskyld, unnskyld!!! Visste ikke :o :-(

Skrevet

Godt med en mann som har prioriteringene i orden -hvilken betydning har vel gratis skole- og helsevesen, ytringsfrihet og fred så lenge vi må slite med Bondevik og røykeloven... :roll:

Vel' date=' Rolf kan da bare pakke kofferten og flytte til det landet han vil. So long... :wink:[/quote']

:Nikke: *vinker farvel til Rolf*

Gjest Valhalla
Skrevet

Politikerne ønsker allerede å begrense vår ytringsfrihet, velferdstaten vil kollapse i løpet av få tiår. Vi kommer til å legge igjen et møkkaland til våre etterkommere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...