himmeloghav Skrevet 12. oktober 2014 #21 Skrevet 12. oktober 2014 Er det normalt at det er så lytt at man hører når naboene i etg over urinerer på toalettet? :S Anonymous poster hash: 18f4d...cb3 Det hører jeg hver natt når mannfolk går på do og tisser. Jeg hører også når folk har sex for alle soverommene er over og under hverandre. Hadde jeg hatt råd til det hadde jeg bodd i enebolig.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #22 Skrevet 12. oktober 2014 Er det normalt at det er så lytt at man hører når naboene i etg over urinerer på toalettet? :S Anonymous poster hash: 18f4d...cb3 Helt normalt. Hørte jeg der jeg bodde før (og det var ikke stort annet enn akkurat det og høy musikk jeg hørte, så blokken var ikke særlig lytt). Jeg hører det også her om jeg og naboen skulle være uheldige nok til å bruke badene samtidig. Ikke gøy men helt normalt. Til ts: det beste er nok om dere satser på å flytte så raskt som mulig. Det høres nemlig ut som utleier er så stille som man kan være med tre barn, og huset er lytt. Hadde de hatt råd/lyst til å isolere så ville de gjort det før dere flyttet inn, så det hjelper neppe å be dem om det. Og selvsagt kan de bruke tøfler, men det demper ikke lyden av lekne barn.Anonymous poster hash: 42334...912
himmeloghav Skrevet 13. oktober 2014 #23 Skrevet 13. oktober 2014 Det hører jeg hver natt når mannfolk går på do og tisser. Jeg hører også når folk har sex for alle soverommene er over og under hverandre. Hadde jeg hatt råd til det hadde jeg bodd i enebolig. Dere blir nødt til å lydisolere taket, tåle det eller flytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå