Gå til innhold

sårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler situasjonen er veldig vanskelig ...

sammen med en barnefar med tre barn. Jeg har ingen og ønsker meg barn. Kjenner at hans interesse for å få barn med meg er ikke eksisterende. Føler meg derfor lite verdt i forhold til hans x kone. Føler at jeg er en slags gjest i en ferdig familie og at det aldri blir et oss. Disse følelsene blir bare sterkere. Han er min første kjæreste med barn og jeg ser jeg muligens tok meg vann over hodet.

naboene venter barn nr 6 . (nytt barnekull) mens jeg føler han depper over at han tvinges til barn nr 4.

vi må ha medisinsk hjelp og kanskje lykkes vi ikke. Føler donor blir feil når interessen er så laber i tillegg. Det er så vondt å føle seg så nummer 2 og så lite verdt i forhold til hans x kone !!

Anonymous poster hash: 97f15...00c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han sagt at han ikke vil ha flere barn og samtidig ikke sterilisert seg???

• Liker 1
Skrevet

Er kjærligheten til denne mannen så sterk at dette er verdt å leve med?

Anonymous poster hash: 6678d...db5

Skrevet

Skjønner hvor du kommer fra TS. Men det jeg synes du skal gjøre aller først er å fortelle ham at du føler det sånn, ikke for at du skal presse ham til å få et til, det kan du jo forsåvidt også fortelle, men synes han burde få vite det:) Så tar dere det derfra. Viser det seg å være uaktuelt med flere barn for ham så bør du kanskje revurdere forholdet, om det er noe du kan leve med eller ei.

Anonymous poster hash: bf46f...da0
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Ikke sammenlign deres forhold med naboene sitt. Dere må gjøre det som kjennes rett for dere begge om dere skal holde sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...