AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 IKM var forrige søndag. Dagen før IKM hadde jeg lys rosa utflod. Så hadde jeg mensliknende blødning i en dag, før jeg gikk tilbake til lys rosa utflod som har dukket opp tidvis etter dette. I dag er det da 7 dager siden IKM, jeg tok en negativ test i dag tidlig, og vet at jeg ikke er gravid. Går på penicillin på grunn av påvist streptokokker i underlivet ved GU for 4-5 uker siden. Dette gir meg tidvis plager som svie og kløe. Tok også celleprøve (som var negativ). Fant også flere follikler som var fine i størrelse, men tross samleie til "rett tid" ble jeg ikke gravid i denne omgang. Hva kan det komme av at rosa utflod vedvarer? Kjenner at jeg blir litt småengstelig. Både på grunn av sparsommelig mens og fordi jeg fortsatt har rosa utflod...Anonymous poster hash: 37ed1...6da
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Håper noen med samme erfaring kan svare. Har googlet, men finner bare rosa utflod i forbindelse med festeblødning og graviditet.Anonymous poster hash: 37ed1...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå