Gå til innhold

Fake personer på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere merket at det er mange fake personer på tinder?. Får match hele tiden av fake personer som bor en kilometer vekke fra meg og som refererer til div dating sider og sier de søker sex?.

Anonymous poster hash: 6d6b0...762
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det er den nye trenden. Vet om flere som har forlatt Tinder bare pga det.

Anonymous poster hash: d1413...185

Skrevet

Ja,det er den nye trenden. Vet om flere som har forlatt Tinder bare pga det.

Hvorfor luker ikke tider vekk slike personer?. Det er jo helt latterlig. Vurdere å bare gi opp hele dritten, er jo bare fake personer og jenter som ikke svarer.

Anonymous poster hash: 6d6b0...762

Skrevet

Hm,det har ikke jeg fått med meg. Ikke funnet noen slike når jeg har vært der inne å kikket heller. Rart. Kanskje de registrerer seg som om de bor i Oslo og derfor jeg ikke får de opp?

Skrevet

Hm,det har ikke jeg fått med meg. Ikke funnet noen slike når jeg har vært der inne å kikket heller. Rart. Kanskje de registrerer seg som om de bor i Oslo og derfor jeg ikke får de opp?

Eller kanskje det er fordi du er dame.

Anonymous poster hash: 2cb76...003

• Liker 1
Skrevet

Eller kanskje det er fordi du er dame.

Anonymous poster hash: 2cb76...003

Skrevet

Jeg vet det er mange menn som har fått det ja.

Skrevet

Hva er problemet med dette? Er jo bare å slette matchen og ev. sende en rapport.

Anonymous poster hash: 09db6...189
Skrevet

Ja. Jeg kom over et par her for en tid siden. Jeg klikker aldri linker som bare dukker opp, f.eks. "det er mye bedre å kommunisere der."

Litt på siden: En tid siden fikk jeg opp en match som ganske snart sa hun kjedet seg, om vi skulle møtes? OK, hvis hun følte seg komfortabel, kunne vi møtes der og der klokka 1900 _dag den xx. september.

Der og der klokka 1900 _dag den xx. september, var ingen ung dame, men fem typer som sjekka smarttelefonene sine. Hva slags glede har man av sånt, tro?

Skrevet

Ja. Jeg kom over et par her for en tid siden. Jeg klikker aldri linker som bare dukker opp, f.eks. "det er mye bedre å kommunisere der."

Litt på siden: En tid siden fikk jeg opp en match som ganske snart sa hun kjedet seg, om vi skulle møtes? OK, hvis hun følte seg komfortabel, kunne vi møtes der og der klokka 1900 _dag den xx. september.

Der og der klokka 1900 _dag den xx. september, var ingen ung dame, men fem typer som sjekka smarttelefonene sine. Hva slags glede har man av sånt, tro?

Det var jo litt komisk. Desperate menn som selvsagt vil møtes etter 1 melding.

Anonymous poster hash: 09db6...189

Skrevet

Voldsomt mange falske Tinder-profiler for tiden. De sender gjerne samme beskjed 4-5 ganger, før de forsvinner fra listen.

Når det er sagt er også de ekte Tinder-profilene som kommer opp som match veldig raske med å unmatche, det er nokså sjelden de er der lenge nok til at man evt rekker å skrive en hilsen.

Anonymous poster hash: 74af6...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...