Gå til innhold

Gjesterommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år siden møtte jeg en mann, la oss kalle han Per. Per bor ca tre timers reise unna meg, så vi hadde stort sett kontakt via telefon eller på nettet. Vi møttes noen få ganger, og den siste gangen hadde vi sex. Etter det valgte han å avslutte fordi han synes det ble litt vanskelig med avstand og at han møtte ei anna ei som han ble interessert i. Etter det har han tatt kontakt et par ganger og angret, men jeg har avvist han. Nå har han tatt kontakt igjen og vi har meldt litt løst og fast frem og tilbake omtrent daglig den siste mnd. Nå lurer han på om vi kan møtes neste helg, men jeg vet virkelig ikke og har bedt om litt betenkningstid... Vi rakk egentlig ikke å bli ordentlig kjent sist, og jeg vet ikke helt hva jeg føler. Spesielt siden det begynner å bli så lenge siden. Det hadde vært mye enklere om vi kunne ha møttes over en kaffekopp, men på grunn av reisevegen blir jo det litt vanskelig. Har tenkt på at det kan være en mulighet at han kommer på besøk til meg, fordi jeg har gjesterom. (Jeg er overhodet ikke klar for å sove sammen med han foreløpig) Men vil han synes det er greit eller vil han føle seg lurt? Noen som har vært borti det samme og har gode råd?

Anonymous poster hash: 4d4ed...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et par år siden møtte jeg en mann, la oss kalle han Per. Per bor ca tre timers reise unna meg, så vi hadde stort sett kontakt via telefon eller på nettet. Vi møttes noen få ganger, og den siste gangen hadde vi sex. Etter det valgte han å avslutte fordi han synes det ble litt vanskelig med avstand og at han møtte ei anna ei som han ble interessert i. Etter det har han tatt kontakt et par ganger og angret, men jeg har avvist han. Nå har han tatt kontakt igjen og vi har meldt litt løst og fast frem og tilbake omtrent daglig den siste mnd. Nå lurer han på om vi kan møtes neste helg, men jeg vet virkelig ikke og har bedt om litt betenkningstid... Vi rakk egentlig ikke å bli ordentlig kjent sist, og jeg vet ikke helt hva jeg føler. Spesielt siden det begynner å bli så lenge siden. Det hadde vært mye enklere om vi kunne ha møttes over en kaffekopp, men på grunn av reisevegen blir jo det litt vanskelig. Har tenkt på at det kan være en mulighet at han kommer på besøk til meg, fordi jeg har gjesterom. (Jeg er overhodet ikke klar for å sove sammen med han foreløpig) Men vil han synes det er greit eller vil han føle seg lurt? Noen som har vært borti det samme og har gode råd?

Si fra på forhånd om at du ikke ønsker å sove sammen med han

Anonymous poster hash: 379dd...a6d

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Løser det deg fra dilemmaet du føler på dersom du tenker på en annen måte?

Du reiser til hans sted, og bor på hotell.

Så kan dere drikke kaffe og senere på kvleden spise middag dersom kjemien er tilstede for middag.

Skrevet

Han ville ikke ha det før fordi han møtte en annen. Nå er du god nok plutselig? Du fortjener bedre enn å være nummer to. Hva om han gjør samme igjen?

Anonymous poster hash: 7af0e...97d
Skrevet

Enig med Lille-pus der. Da har du kontrollen.

En annen mulighet er selvsagt å gjøre som AB#2 sier: fortell ham at du ikke har planer om å sove med ham på det nåværende stadiet, men at han kan sove i gjesterommet ditt. Ærlighet varer som regel lengst.

Skrevet

Ja, det er jo en mulighet å ta inn på hotell der hvor han bor :-)

Det er litt av dilemmaet også, at jeg ikke vil være nr.2 og ønsker å ta ting sakte.

- Trådstarter

Skrevet

Løser det deg fra dilemmaet du føler på dersom du tenker på en annen måte?

Du reiser til hans sted, og bor på hotell.

Så kan dere drikke kaffe og senere på kvleden spise middag dersom kjemien er tilstede for middag.

Eller at han får beskjed om at han kan treffe deg i din by men ikke bo hos deg.

Du setter betingelsene fordi du kjenner hvor dine grenser går. Han kan akseptere eller gå videre i livet uten kontakt med deg.

Anonymous poster hash: 27805...02c

Skrevet

Han kan da bo på gjesterommet? Si fra om det på forhånd, dersom han ikke godtar at du ikke vil sove med ham foreløpig; verst for han. Så slipper du å være den som reiser langt og betaler dyrt for hotell dersom dette viser seg å ikke være det helt store.

Er og enig i de som sier at du ikke skal finne deg i å være en back-up plan for han. Syns det er bra at du er litt skeptisk/forsiktig i denne situasjonen. Vet du forresten hva som skjedde med den andre dama, om det var hun som vraka han? Da hadde jeg i alle fall blitt bekymret for å være valg nr 2.

Anonymous poster hash: 52bd1...967
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hotell for en av dere, den som reiser, tror jeg er det smarteste.

Du sier jo at du egentlig ikke kjenner ham, - og jeg tror ikke han trenger være noen å være redd for, men det kan unngås mange kleine situasjoner dersom han booker seg inn på et hotell i din by den helgen.

Det vil også stille ham mye friere i forhold til deg.

Det er ofte noe med å faktisk tillate seg å ha den uavhengigheten innledningsvis, - for begge to.

• Liker 1
Skrevet

Hotell.

OT - det blir ikkeno Oslo 2022.

Gjest brutal_mann
Skrevet

OT - det blir ikkeno Oslo 2022.

Ja :jepp: Er ikke det fantastisk vel :nigo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...