Gå til innhold

Highlighter i pudderform eller flytende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står mellom theBalm Mary-Lou Manizer, og Benefit High Beam Luminescent Complexion Enhancer. Jeg klarer ikke finne ut hva som passer meg best av flytende eller pudder... Noen som kan hjelpe meg med dette?

Jeg bruker til daglig Diorskin Nude Foundation, altså flytende. Jeg ønsker en naturlig look, men som samtidig vil se smashing ut på fest.

Anonymous poster hash: 6e5a0...a94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!

Anonymous poster hash: 9578f...088
Skrevet

Jeg liker flytende eller krem best

Skrevet

Jeg liker flytende eller krem best

Hvorfor liker du det best? :)

Skrevet

jeg liker veldig godt dior sin highlighter pen (skinflash). Det ser naturlig ut og ser virkelig veldig bra ut på huden både på ekte og på bilder!

Skrevet

jeg liker veldig godt dior sin highlighter pen (skinflash). Det ser naturlig ut og ser virkelig veldig bra ut på huden både på ekte og på bilder!

Takk for tips:) hvor kjøper du den, og hva koster den?

Skrevet

Og hvordan er den å bruke til fest?

Skrevet

Hvorfor liker du det best? :)

Syns det ser finest ut på meg. Bruker både pudder i fjeset og contour i pudderform, så da liker jeg det litt ekstra shiny på kinnbeina osv. Syns det ser hakket mer naturlig ut og

• Liker 1
Skrevet

Syns det ser finest ut på meg. Bruker både pudder i fjeset og contour i pudderform, så da liker jeg det litt ekstra shiny på kinnbeina osv. Syns det ser hakket mer naturlig ut og

Ok :) hvilken bruker du?

Skrevet

Ok :) hvilken bruker du?

En i klikkepennform fra Smashbox (den lyseste?), eller Lies fra Illamasqua :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også flytende best, egentlig bare fordi. :P Jeg liker best kremblush også, så det er en preferansesak. :)

Favoritten min er Smashbox Artificial Light Luminizing Lotion i Flash. Som nummer to på listen står Benefit High Beam.

Av puddervarianten har jeg kun prøvd Smashbox Baked Fusion Soft Lights i Starburst. Er veldig fornøyd med den også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...