AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan var det? Hva slags type mennesker deltar? Ble det match med noen? Anonymous poster hash: 9440a...b8a
-Missi- Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Har prøvd det tidligere kjempemorsomt Vi var en venninnegjeng som dro sammen. Alle mulige forskjellige mennesker ikke noe fasit sånn sett, man må være litt utadvent da er kansje ikke beste tingen å gjøre om man er sjenert. Vi haket av på en sånn nettside og hvis begge haket av på hverandre fikk man mobil nr. Ble match ja, og vi ble kjent med mange kule mennesker vi hang litt med videre også. Nå er dette et par år siden da men kan absolutt anbefale det, jeg koste meg skikkelig vertfall
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Har prøvd det tidligere kjempemorsomt Vi var en venninnegjeng som dro sammen. Alle mulige forskjellige mennesker ikke noe fasit sånn sett, man må være litt utadvent da er kansje ikke beste tingen å gjøre om man er sjenert. Vi haket av på en sånn nettside og hvis begge haket av på hverandre fikk man mobil nr. Ble match ja, og vi ble kjent med mange kule mennesker vi hang litt med videre også. Nå er dette et par år siden da men kan absolutt anbefale det, jeg koste meg skikkelig vertfall Så gøy! Får kanskje prøve det:) Via hvilket firma prøvde du? Føler at jeg må prøve litt diverse nå, labert på datefronten:p Anonymous poster hash: 9440a...b8a
-Missi- Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Så gøy! Får kanskje prøve det:) Via hvilket firma prøvde du? Føler at jeg må prøve litt diverse nå, labert på datefronten:pAnonymous poster hash: 9440a...b8a Hmm husker ikke helt hva den siden het. Var noen kompiser av oss som startet opp den nettsiden og selve speed datingen, så vi var med i starten for å få litt fart i sakene. Meget mulig den ikke ekstisterer nå lenger. Det var speed dating på forskjellige puber og cafer i oslo. Tok et søk på google men fant den ikke, men så det var mye forskjelig rundt temaet. Hiv deg rundt å meld deg på noe du får helt sikkert en morsom opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå