Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som bruker Serum fra emerginC?

Jeg har brukt decleor før og er vant til at man bare skal bruke et par dråper til hele ansiktet og klappe det.

Nu har jeg kjøpt emerginC vitamin c Serum og er forbløffet over hvor mye Serum som kommer ut av et pump. Det kommer jo mye. Skal man virkelig bruke så mye produkt?

Det blir dyrt for flaska blir fort tom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke dette serumet, men et annet. Dette må jeg også bruke en god dæsj av for å dekke fjeset. Vet at med decleor sine oljer så trenger man bare bittelitt for å dekke fjeset, men tror generelt man må ha litt mer med andre.

Edit: forresten, hva syns du om serumet? Er nysgjerrig på emerginC som merke!

Endret av Prestekragen
Skrevet

Har brukt vitaminC Serumet noen uker nu. Merker ingen forskjell enda. Kan ikke ha det på nesa for da blir jeg veldig blank der utover dagen. Ellers er den ikke klissete og merker ikke at jeg har tatt det på. Med decleor sin merket jeg at jeg følte at huden var klissete på en måte. Men noe magisk effekt har jeg ikke sett hverken av Serumet eller peel pads som har fått så utrulig mye skryt for å fjerne urenheter og alt. Fungerer ikke på min hud. Jeg er dog veldig fornøyd med hyper vitalizer dag krem. Den gjør ikke noe underverker den heller. Men den er ikke klissete, lett å smøre på og drøy i bruk fordi man trenger ikke et tykt lag. Jeg har sensitiv hud med urenheter i t-sonen og røde kinn. Har prøvd både decleor, md formulations og dermalogica men ingenting har fått bort all rødhet og urenheter på panne-nese-hake...

Skrevet

Jeg har brukt både Emergin C Vitamin C serum og Emergin C Vitamin C 20% serum,

og det er litt klissete og man trenger generelt litt mer mengde enn man f.eks gjør ved

olje-baserte serum. Men du behøver ikke bruke ett helt pump hvis du ikke ønsker det.

Selv bruker ett pump, men det holder til ansikt, hals og utringning. Som en generell

regel eldes man raskere på hals og utringning (brystparti) så jeg tenker at det er en

god ting å også bruke overflødig serum på disse områdene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...