Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,ja.... da var det uheldige meg igjen.

Jeg har vært så heldig å date en fyr over noen mnd nå. Og vi har hatt mye morro sammen. Jeg begynte faktisk å forelske meg. Hørte rykter om at han ikke var klar for å binde seg,så jeg valgte å være litt forsiktig. Vi hadde ikke sett hverandre på ca 4 uker når han ringte meg på Mandag og spurte om vi ikke skulle treffes og spise middag.

Siden jeg er litt redd for å brenne meg,var jeg litt usikker på om jeg ville treffe han - siden jeg hadde rukket å få han litt på avstand på disse ukene.

Men jeg valgte å si ja - fordi jeg liker han utrolig godt!

Vi spiste middag ute,og drakk vin og koste oss. Flørtet ,som vanlig...vi har usedvanlig god kjemi. Noe han også bemerker ofte!

Det som så skjer,er utrolig...: Han forteller meg..(flettet inn i en setning) at han er i ferd meg å forelske seg....I EN ANNEN!

Og som den gode skuespiller jeg er,sier jeg at jeg er glad på hans vegne og at jeg unner han det av hele mitt hjerte. Min verden holdt på å rase sammen.

Jeg måtte bare komme meg bort derfra så raskt jeg kunne - følte meg knust og ikke god nok.

Hadde absolutt ikke ventet det.

Jeg sa jo at han kunne latt vær å kontakte meg igjen,eller tatt det over kaffe. Hadde ikke trengt å invitere meg på romantisk middag og så "dumpe" meg.

Skjønner ikke hvorfor han gjorde det på den måten. Var sikkert i forsøk på å være omtenksom,men for meg ble det bare enda værre.

Kom meg hjem..og bare gråt - så i dag ser jeg ikke særlig fresh ut!

Livet går jo videre...det vet jeg,men det er søren meg vanskelig!

Noen som har opplevd liknende "date overraskelser"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg ikke is jeg har nei - fy fane for en idiot! Det er i slike tilfeller man skulle blitt skikkelig forbanna og rast det ut - ikke oppført seg som ei snill jente og gått hjem for å rase.... :evil:

Skrevet
Det er i slike tilfeller man skulle blitt skikkelig forbanna og rast det ut - ikke oppført seg som ei snill jente og gått hjem for å rase.... :evil:

... men "snille" piker gjør ikke det.. :evil: - vi skal liksom ikke lage scener osv.

:klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

For en DUST :evil:

:trøste:

Skrevet

... men "snille" piker gjør ikke det.. :evil: - vi skal liksom ikke lage scener osv.

:klem:

Jeg drømmer om å lage ei helvetes scene for en eller annen idiot en gang... :sjarmor:

Skrevet

.. jeg drømmer også :oops: .. og jobber med saken.. så kanskje en dag lager jeg et sant helvete...

Tror alle som kjenner meg hadde fått :hakeslepp: - om jeg hadde gjort det..

Skrevet

Det der går bare ikke ann! Snakk om dust! Blir sååå forbanna når jeg leser om sånne menn. Fatter ikke at de ikke klarer å tenke lengre enn som så. Kan godt være det var godt ment fra hans side........men nei.....sånt går ikke ann. Føler ABSOLUTT med deg nå Bitte. Håper noen trøstende ord og medfølelse kan hjelpe litt på veien! Håper han blir "dumpet" av hun andre, og så kan se hva han har gått glipp av med deg! Da kan han angre da!!!

Tenker på deg!

Skrevet

Jeg har vært ganske nær da... Ble i mine siste single og datende år temmelig ond (og det føltes stort) :ler:

Skrevet

Så godt med litt støtte!

Men er det noen av dere som har noen formening om HVA han har tenkt?

Det lurer nemlig jeg på!

Han sa til og med at han håpet vi kunne spise middager sammen og fortsette å gå på Cafè. Men da tapte jeg ansikt,og fortalte han at det kunne vi IKKE!

Jeg er da ikke noe overmenneske heller!

Han kunne jo bare ha latt være å ringe meg..så hadde han forsvunnet stille og rolig ut av livet mitt.... :cry:

Gjest GreenSky
Skrevet

Du Bitte, kan det være at han ser på deg som en venn? Eller har det alltid ligget i kortene at det er noe "mer"?

Skrevet

Det har fra dag 1 ligget i kortene at det har vært mye mer! Og det er jo det som gjør alt så vanskelig.

Han sa faktisk det i går også - at han hadde hatt følelser for meg,og at han fremdeles hadde det.

Men jeg er ferdig med han nå. Skulle bare ønske at jeg hadde stolt på magefølelsen min og latt være å treffe han i går.

Ødela virkelig dette her,altså.

Skrevet

Makan! Vet du, jeg tror faktisk at han i sin villfarelse trodde at det ville bli lettere for deg å akseptere situasjonen hvis han spanderte middag på deg. Type "sukre pillen", hvis du skjønner hva jeg mener? Selvfølgelig helt feil, men mannfolk tenker bakvendt i forhold til oss mange ganger.

Det er jo helt tydelig at han liker deg, siden han var interessert i å ha videre kontakt med deg. Så dette var kanskje hans måte å "begrense skadene" på?

Vet ikke jeg, altså - kaster bare ut noen teorier...

Føler med deg! Ta vare på deg selv nå... :trøste:

Gjest GreenSky
Skrevet
Det har fra dag 1 ligget i kortene at det har vært mye mer! Og det er jo det som gjør alt så vanskelig.

Han sa faktisk det i går også - at han hadde hatt følelser for meg,og at han fremdeles hadde det.

Men jeg er ferdig med han nå. Skulle bare ønske at jeg hadde stolt på magefølelsen min og latt være å treffe han i går.

Han ønsket pose og sekk, altså. :-x For en slask! På en side var det bra at du traff han, nå vet du jo åssen han er. Mye lettere å glemme en fyr når en er forbanna.

Skrevet

jeg syns det virker som han vil "have his cake and eat it" - altså både prøve ut den nye dama og beholde deg...

Syns ikke du skal bry deg mye om hva han egentlig vil, bar gi ham klar beskjed om at du har ment alvor og om han ikke vil gå videre med deg så får han la deg være i fred.

Han må kort sagt velge :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

For en kronidiot!

Huff, stakkars deg.

Skrevet

:klem: :trøste:

Tror du skal være glad du ikke ble involvert i han. Virker som en som ikke takler vanskelig situasjoner noe særlig.

Gjest *Fiona*
Skrevet

For en DRITT!

Sånt gjør man bare ikke. Han bare smører sitt eget ego han! Vær glad du er kvitt ham. Og for all del, ikke kontakt ham eller svar på meldinger - la det være opp og avgjort...

Gjest Lompa
Skrevet

Forklar ham at du er ikke helt innstilt på dele, og at han får bare holde en viss avstand til han ha funnet ut hvem han har mest følelser for og vil satse på.

Skrevet

Jeg kommer absolutt ikke til å kontakte han igjen.

Gidder ikke være noens nr 2 - til det er jeg altfor god.

Men det er jo aldri hyggelig å ikke bli foretrukket.

Nå var jo ikke vi "kjærester",men vi hadde jo likevel datet ove ren periode.

Prøver nå å fokusere på de negative sidene hans..og huske dem. En god måte å gå videre på. Jeg overlever alltid.

Takk for all søtte.Jeg skal holde dere oppdatert hvis det skjer noe nytt!

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke opplevd noe lignende. Stakkars deg, utrolig dårlig gjort av ham. Du taklet det fint synes jeg. Han må du bare glemme, han er ikke verdt din oppmerksomhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...