Gå til innhold

Kake fra Oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor altså i Sandefjord, pappa med familie bor i Oslo.. Har så lyst på kake fra Pascal, eller et annet av de flotte bakeriene der inne i hovedstaden, åssen tror dere at det vil gå og frakta kaken hit? det er 11 mil... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pascal har mye lækkert :o) Har selv spist kake der noen ganger.

Det går sikkert bra å frakte, men hadde jeg vært deg ville jeg tatt en telefon og hørt hva slags tips de har mht hvordan den bør pakkes og fraktes. Regner med at den blir billigst å frakte selv

http://www.pascal.no/

Skrevet

Jeg har tidligere fraktet en stor kake med bil ca samme distanse. Kaken hadde jeg laget selv og den var for høy til at jeg fikk den inn i en boks. Hadde den på fanget hele veien. Så det tror jeg går fint! :-)

Skjønner godt at du har lyst på kake fra Pascal, det skal vi også... :wink:

Skrevet

Å få kjørt kaka til Sandefjord er vel ikke noe problem i seg sev. Problemet ligger i at det kan bli for varmt for marsipankaker, dvs kaker med fløte i.

Men jeg vil tro at Pascal har skikkelig kjølebil, hvis de leverer til Sandefjord.

Har du tenkt til å frakte den selv, må du ha kaka kjølig.

Vi skal frakte vår, 3 deler, i store isopor kasser med isposer i. Da vil kakene holde seg kalde og ikke bil sure.

:wink:

Skrevet

HER skal vi få kaken vår fra. Flotte kaker, god service og forhåpentligvis nydelige smaker også :ler:

Skal ha 3 etg. Ikke noe glad i marsipan eller standard kakebunner. Derfor blir det mousskake.

1 etg. sjokolademousse + vanilje

2. etg. sjokolademousse + cappucino

3 etg. sjokolademousse + amaretto

Pynt i hvit og mørk sjokolade + sølv

Kaken er til 60 personer, og vi betaler 2 100,-

Skrevet

HÆRLIG. :P Du har akkurat samme smak som meg. Da skal jeg ta meg en tur til strømmen storsenter så snart som mulig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...