Aelwyn Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Jeg bor altså i Sandefjord, pappa med familie bor i Oslo.. Har så lyst på kake fra Pascal, eller et annet av de flotte bakeriene der inne i hovedstaden, åssen tror dere at det vil gå og frakta kaken hit? det er 11 mil... :oops:
apriljente Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Pascal har mye lækkert :o) Har selv spist kake der noen ganger. Det går sikkert bra å frakte, men hadde jeg vært deg ville jeg tatt en telefon og hørt hva slags tips de har mht hvordan den bør pakkes og fraktes. Regner med at den blir billigst å frakte selv http://www.pascal.no/
Martha Stewart Skrevet 15. juli 2004 #3 Skrevet 15. juli 2004 Jeg har tidligere fraktet en stor kake med bil ca samme distanse. Kaken hadde jeg laget selv og den var for høy til at jeg fikk den inn i en boks. Hadde den på fanget hele veien. Så det tror jeg går fint! :-) Skjønner godt at du har lyst på kake fra Pascal, det skal vi også...
Eiline Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Å få kjørt kaka til Sandefjord er vel ikke noe problem i seg sev. Problemet ligger i at det kan bli for varmt for marsipankaker, dvs kaker med fløte i. Men jeg vil tro at Pascal har skikkelig kjølebil, hvis de leverer til Sandefjord. Har du tenkt til å frakte den selv, må du ha kaka kjølig. Vi skal frakte vår, 3 deler, i store isopor kasser med isposer i. Da vil kakene holde seg kalde og ikke bil sure.
Lullu Skrevet 16. juli 2004 #5 Skrevet 16. juli 2004 HER skal vi få kaken vår fra. Flotte kaker, god service og forhåpentligvis nydelige smaker også Skal ha 3 etg. Ikke noe glad i marsipan eller standard kakebunner. Derfor blir det mousskake. 1 etg. sjokolademousse + vanilje 2. etg. sjokolademousse + cappucino 3 etg. sjokolademousse + amaretto Pynt i hvit og mørk sjokolade + sølv Kaken er til 60 personer, og vi betaler 2 100,-
apriljente Skrevet 16. juli 2004 #6 Skrevet 16. juli 2004 HÆRLIG. Du har akkurat samme smak som meg. Da skal jeg ta meg en tur til strømmen storsenter så snart som mulig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå