AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har gått ned en del i vekt. Det som er litt rart i mine øyne, er at et par sko som før satt som støpt, nå er blitt alt for store, og at føttene da har måttet bli vesentlig mindre. Jeg merker det også når jeg skal kjøpe nye sko. Er dette vanlig når man mister mye vekt? Ankler, lår, legger, ja, men føtter? Anonymous poster hash: 4b0ff...d65
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har gått ned en del i vekt. Det som er litt rart i mine øyne, er at et par sko som før satt som støpt, nå er blitt alt for store, og at føttene da har måttet bli vesentlig mindre. Jeg merker det også når jeg skal kjøpe nye sko. Er dette vanlig når man mister mye vekt? Ankler, lår, legger, ja, men føtter? Anonymous poster hash: 4b0ff...d65 Er det lengden eller tykkelsen på føttene som er endret? Jeg synes ikke at det er rart om føttene også har blitt tynnere både pga at du har gått ned i vekt og pga at de har mindre vekt å bære(trengs ikke like mye muskler i føttene nå som før) Anonymous poster hash: d88e9...cef
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Kommer jo an på hvor stor du var. Noen har jo valker over skokanten og føttene er også fulle av fett. Så enkelte får nok mindre føtter når fettet forsvinner ja. Anonymous poster hash: 6b9cb...340 1
tessa3 Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Dette har jeg også merket! Pleide å bruke 38 i sko, men nå må jeg ha 37:)
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Ja. Om jeg har en periode hvor jeg spiser lite og trener mye, blir skoene merkbart løsere. Og da er det snakk om 2-4 kg.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Ja. Lengden på føttene er nok ganske uendret, men bredden og tykkelsen kan nok endres i takt med fettprosent og hvor mye vekt som tynger ned føttene. Anonymous poster hash: 4e862...6e0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Ok, takk for svar, dere. :-) TIl deg som sa at det kom an på hvor mye jeg har mistet, så er det snakk om flere titalls kilo. De ballerinaskoene som ikke passer lenger, henger ikke på føttene mine engang, altså. Før brukte jeg alltid 38, nå er jeg nedi 36 i de fleste sko, 37 i noen. Det er jo helt sikkert i bredden eller i omkrets føttene har blitt mindre, men hele foten oppleves rett og slett som mindre. Anonymous poster hash: 4b0ff...d65
Gjest Citronella Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Ok, takk for svar, dere. :-) TIl deg som sa at det kom an på hvor mye jeg har mistet, så er det snakk om flere titalls kilo. De ballerinaskoene som ikke passer lenger, henger ikke på føttene mine engang, altså. Før brukte jeg alltid 38, nå er jeg nedi 36 i de fleste sko, 37 i noen. Det er jo helt sikkert i bredden eller i omkrets føttene har blitt mindre, men hele foten oppleves rett og slett som mindre. Anonymous poster hash: 4b0ff...d65 Det er fett og muskler i føttene dine også, som i resten av kroppen. Så klart vil foten din bli mindre når du har gått ned flere titalls kilo.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Det er fett og muskler i føttene dine også, som i resten av kroppen. Så klart vil foten din bli mindre når du har gått ned flere titalls kilo. He-he, jo, når jeg leser spørsmålet og svarene, samt tenker litt mer over saken, så er det logisk. :-) Hadde vel bare ikke tenkt på at skostørrelser og størrelse på føtter hang sammen med kroppsvekt på samme måte som klesstørrelse og størrelse på resten av kroppen. Av en eller annen grunn. Anonymous poster hash: 4b0ff...d65
Gjest Flunka Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Brukte strl 40/41 tidligere. Nå må jeg ned i strl 39 etter at jeg gikk ned i vekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå