AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Noen med erfaring ved delte magemuskler etter graviditet her? Har ikke så mye overflødig fett, men magen holder seg liksom ikke "på plass" som før på grunn av musklene. Hvordan trenet man de opp? Anonymous poster hash: 8b40e...ee7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Hva mener du? Horisontalt eller vertikalt? Anonymous poster hash: e2fa1...976
Gjest Runforit Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 http://cathrineslilleboble.blogg.no/1303715343_delte_magemuskler.html
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Det kan dessverre ikke trenes "på plass", det må opereres. Dette får du støttet hvis du går til fastlegen din. Har vel assistert ved tre slike operasjoner denne uken, så er ganske vanlig prosedyre Anonymous poster hash: b03a3...088
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Det kan dessverre ikke trenes "på plass", det må opereres. Dette får du støttet hvis du går til fastlegen din. Har vel assistert ved tre slike operasjoner denne uken, så er ganske vanlig prosedyreAnonymous poster hash: b03a3...088 Er du sikker på det? Er så mye att jeg kan få en tommelfingerbredde i mellom på det verste. Men plager meg ikke så mye att jeg vurdere operasjon. Hadde håpet på att det fantes treningsmetoder som funketAnonymous poster hash: 8b40e...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå