Thomasine Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Poden har en gammel Samsung. (GT-55660) Nå piper den hele tiden og forteller at meldingsminnet er fullt og at den derfor ikke kan ta i mot melding. Det interne telefonlageret begynner å bli lite også --> lite plass. Jeg vil gjerne slette noe, men det har jeg "driti" meg ut på før på egen telefon og da forsvant mye jeg ville ha... Det er kun 4 sms og 12 bilder på mobilen. Det han har som han bruker er Instagram og Wimp. Har sletta youtube. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Ikke særlig hjelpsomt, men jeg hadde samme problem med min Samsung for et par år siden. Dette var enda jeg ikke hadde noe på mobilen og tilbakestilte alt flere ganger. Jeg googlet og mener at jeg fant en del forslag, men ingen som hjalp. Det endte med at jeg kjøpte ny. Har du prøvd å google og se på andre forum? Kanskje det er noen fix på det nå Anonymous poster hash: 4c065...101
-Jiinxs- Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg hadde kastet mobilen og kjøpt en ny billig til guttungen. Vet ikke om Wimp kan lagre musikk for offline bruk, men det kan ta litt plass
Thomasine Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2014 Det er ikke bare å kjøpe nytt, har jeg prøvd å si til poden... Vi må prøve å fikse først. Wimp kan lagres for offline bruk ja...er det det som tar SÅ mye plass? Han har mye ledig plass på SD-kortet( der ligger forresten Wimp, ser jeg), men klarer ikke flytte over fra mobil til kortet...:/
-Jiinxs- Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 "Men mamma, jeg vil jeg vil jeg vil ha en ny mobil!!" Ikke alle apps kan flyttes over/fra minnekort. Jeg antar at alle bildene ligger på minnekortet? Min S4 så kan jeg se hvor mye hver enkel app bruker. Du kan også velge å avinstallere apps (svært sjelden kan du slette de helt uten å roote mobilen) for da går de ofte tilbake til størrelsen og versjonen som kom med mobilen, som kan ta mindre plass enn hva den var når den var up2date.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Hos meg hjalp det å slette dumpstate loggen. var noen tall jeg måtte taste inn, husker ikke, men google det! Anonymous poster hash: 829d8...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå