AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hei. Jeg har et veldig irriterende knekott med disse målene: 180 cm langt. 50 cm bredt. 100 cm høyt på det høyeste. 70 cm høyt på det laveste. Jeg trenger det til å oppbevare ting, men problemet er jo hvis jeg skal ha det som er innerst så må jeg jo ta ut alt...Noen gode tips til smart løsning? Jeg har tenkt på hyller, men da blir det jo så smalt at jeg ikke kommer meg inn... Anonymous poster hash: 1cd46...2e4 Anonymous poster hash: 1cd46...2e4 Anonymous poster hash: 1cd46...2e4
Kvist Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Flere dører/luker? Svigerforeldrene mine har sånne knevegger med kott bak. De har laget mange luker man kan åpne. Lukene er malt og tapetsert i veggens farger så de er ikke veldig synlige. Ditt er jo bare 180, og du sier ikke noe om hvor åpningen er i dag. Kanskje det holder med en luke til så er alt mye mer tilgengelig? Og ikke putt ting du bruker ofte der, sånne kott er for julepynt, ute-av-sesongklær, kofferter, ting man tar vare på av sentimentale grunner etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå