AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg bestilte en F82-kost for et års tid siden for å bruke til mineralsfoundation, men den har ligget så og si ubrukt siden den gang, jeg klarer bare ikke få et bra resultat med den. Jeg hadde lest så mange omtaler og forumtråder om den der den ble skrytt opp i skyene, og hadde høye håp for den. Jeg har SÅ lyst at den skal være fantastisk, for jeg har problemer med koster med naturlige buster ettersom de skraper sånn mot huden. Problemet er at ansiktet mitt ser veldig knudrete ut etter jeg har påført sminken. Jeg har lest så mange som sier at den blender det inn i huden mye bedre enn andre koster, men jeg føler det bare legger seg oppå huden - og veldig ujevnt. Det kan umulig være snakk om at jeg bruker for mye, jeg har gjentatte ganger minket mengdene jeg bruker. Nå er det snakk om mengder på størrelse med en kulepennspiss. I tillegg føler jeg kosten suger seg til huden min, sånn at det trekkes veldig i den når jeg bruker kosten, noe som føles litt ubehagelig i tillegg til at jeg har hørt at det kan ha noe å si for dannelse av rynker. Noen som har noen gode tips til meg? Jeg setter stor pris på det! Har så lyst å like denne kosten (og få en slutt på min evige jakt på den perfekte foundationkosten......) Anonymous poster hash: 5b03b...a0b
BeautyBox Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Bruker du flytende foundation eller pudder?
vimsefrøken Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er stor fan av Sigma F82, men jeg har en annen kost (kabuki fra Kicks) som jeg bruker til mineral Foundation som du skriver om her. Jeg bruker Sigma F82 til flytende foundation. Det har hendt seg at jeg faktisk har brukt den sammen med mineral foundation, men har funnet ut at den store Kabuki kosten til Kicks er bedre til det formålet, da jeg syns F82 blir for liten, derfor veldig lett å få ujevnt resultat. Foretrekker også forresten Sigma F80 til mineral foundation hvis jeg skal velge en Sigma kost å bruke sammen med mineral foundation.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Bruker du flytende foundation eller pudder? Jeg bruker bareMinerals original Har også kjøpt den nye flytende foundationen deres og kommer til å variere Anonymous poster hash: 5b03b...a0b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er stor fan av Sigma F82, men jeg har en annen kost (kabuki fra Kicks) som jeg bruker til mineral Foundation som du skriver om her. Jeg bruker Sigma F82 til flytende foundation. Det har hendt seg at jeg faktisk har brukt den sammen med mineral foundation, men har funnet ut at den store Kabuki kosten til Kicks er bedre til det formålet, da jeg syns F82 blir for liten, derfor veldig lett å få ujevnt resultat. Foretrekker også forresten Sigma F80 til mineral foundation hvis jeg skal velge en Sigma kost å bruke sammen med mineral foundation. Jeg venter faktisk på F80 i posten Så skal prøve den også. Ut i fra sammenlikningsbilder jeg har sett, så ser den litt større og litt mindre tett ut, så håper den kan falle bedre i smak er litt usikker på hvordan det er med helt flat topp til mineralfoundation? De fleste anbefaler vel en avrundet? TS Anonymous poster hash: 5b03b...a0b
BeautyBox Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Jeg bruker bareMinerals original Har også kjøpt den nye flytende foundationen deres og kommer til å variere Anonymous poster hash: 5b03b...a0b Ok, jeg brukte også BareMinerals Original før, altså løst mineralpudder, og har hatt ulike koster med naturlig hår som fungerte ganske bra. Men så gikk jeg over til presset mineralfoundation (GloMinerals) og kjøpte meg en Sigma F80, og fikk dette ujevne og knudrete resultatet som du beskriver. Det funket ikke, noe jeg syntes var leit da jeg hadde sinnsykt lyst til å like den kosten siden alle skrytte sånn av den. Så ville jeg prøve å gå over til flytende foundation (av ulike grunner), og da ble F80'en min noe helt annet! Elsker den sammen med flytende foundation Så jeg skjønner hva du mener, men jeg vet ikke hvordan det er når den er rund i forhold til den flate jeg bruker nå. Jeg kan ikke skjønne hvordan folk får til å legge pudderfoundation med F80. Endret 11. oktober 2014 av BeautyBox
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Ok, jeg brukte også BareMinerals Original før, altså løst mineralpudder, og har hatt ulike koster med naturlig hår som fungerte ganske bra. Men så gikk jeg over til presset mineralfoundation (GloMinerals) og kjøpte meg en Sigma F80, og fikk dette ujevne og knudrete resultatet som du beskriver. Det funket ikke, noe jeg syntes var leit da jeg hadde sinnsykt lyst til å like den kosten siden alle skrytte sånn av den. Så ville jeg prøve å gå over til flytende foundation (av ulike grunner), og da ble F80'en min noe helt annet! Elsker den sammen med flytende foundation Så jeg skjønner hva du mener, men jeg vet ikke hvordan det er når den er rund i forhold til den flate jeg bruker nå. Jeg kan ikke skjønne hvordan folk får til å legge pudderfoundation med F80. Tusen takk for svar! Som nevnt rett over her venter jeg på F80 som jeg bestilte forrige helg (wihoo da kommer den sikkert snart ) og skal prøve den til bareMinerals flytende TS Anonymous poster hash: 5b03b...a0b 1
BeautyBox Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Tusen takk for svar! Som nevnt rett over her venter jeg på F80 som jeg bestilte forrige helg (wihoo da kommer den sikkert snart ) og skal prøve den til bareMinerals flytende TS Bare hyggelig Håper du blir fornøyd! Kan også si at jeg nå bruker Diorskin Natural Glow Radiant Fluid Foundation, bare for å nevne det. Endret 11. oktober 2014 av BeautyBox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå