AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Vi er prøvere,og vi vet jo ikke hvor lang tid det tar. Tar dere et glass vin /en fest mellom el og mensen? Redd for å ødelegge noe men vil ikke slutte å leve hellerAnonymous poster hash: d1fdb...933
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg lever som normalt til jeg har fått positiv test. Selvfølgelig tar jeg en test for å sjekke om jeg ønsker ett glass vin/er invitert til fest siste helg før mens, men ellers lever jeg normalt. Synes ikke man skal slutte å leve fordi man prøver, det kan jo ta lang tid før spiren sitter. Anonymous poster hash: 06c96...9c1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Lev som vanlig, hvis ikke blir du gal. Vi holdt på i nesten et år før det klaffet og er veldig glad for at jeg drakk og spiste alt som vanlig. Kos dere med prøvetiden istede for at det skal bli stress. Krysser fingrene for at det klaffer snart for dere Anonymous poster hash: 80b2d...ff2
Gjest Nori Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg drakk ikke mellom eggløsning og mens, men så ble jeg også gravid i tredje PP. Dersom det hadde dratt ut i tid vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå