AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #21 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har kivik i svart skinn og kunne ikke vært mer fornøyd med sofaen vår. Gruer meg nesten til vi kjøper større leilighet for da må vi bytte ut kiviken vår med noe større. Hadde det bare fantes hjørnedel Kan dere ikke supplere med en to- eller treseter til i samme farge? Anonymous poster hash: 66106...a28
langbein86 Skrevet 11. oktober 2014 #22 Skrevet 11. oktober 2014 Kan dere ikke supplere med en to- eller treseter til i samme farge?Anonymous poster hash: 66106...a28 Jo har tenkt tanken, men tror samboeren helst vil ha stor hjørnesofa den dagen vi får plass til det for å få mest mulig sitteplasser.. :/
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #23 Skrevet 11. oktober 2014 Jo har tenkt tanken, men tror samboeren helst vil ha stor hjørnesofa den dagen vi får plass til det for å få mest mulig sitteplasser.. :/ Kanskje du kan bruke den på et annet rom, slik at du slipper å kvitte deg med den? Kanskje på et gjesteværelse el.l? Håper at dere finner en løsning dere blir fornøyd med begge to Anonymous poster hash: 66106...a28 1
j23 Skrevet 12. oktober 2014 #24 Skrevet 12. oktober 2014 Jo har tenkt tanken, men tror samboeren helst vil ha stor hjørnesofa den dagen vi får plass til det for å få mest mulig sitteplasser.. :/ Det blir jo ikke flere sitteplasser av hjørnesofa? For vanskelig å sitte i hjørnet mtp beina, da de "kræsjer" hvis man sitter for nære hverandre i hjørnet.. Så jeg tenker at det blir like mange sitterplasser med 3+2 eller 2+2 osv… (Men man har ikke det samme deilige hjørnet man kan ligge og slappe av i;))
FrkHumle Skrevet 12. oktober 2014 #25 Skrevet 12. oktober 2014 Det blir jo ikke flere sitteplasser av hjørnesofa? For vanskelig å sitte i hjørnet mtp beina, da de "kræsjer" hvis man sitter for nære hverandre i hjørnet.. Så jeg tenker at det blir like mange sitterplasser med 3+2 eller 2+2 osv… (Men man har ikke det samme deilige hjørnet man kan ligge og slappe av i;)) Like mange sitteplasser ja, men med hjørne får man sovelengde, og ikke minst sjeselongfølelse om man sitter mot tv'n (Jeg har hjørne-ektorp) Lettere å møblere med to+treseter, men gud som jeg elsker å krølle meg opp i hjørne... Enten sjeselong eller hjørne, en av de må man nesten ha synes jeg
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #26 Skrevet 12. oktober 2014 Kivik og Karlstad er kjempegode. Ikke den dype Kivik, men den grunne. Sier du at det dype ikke er god, eller at du har erfaring med den grunne? Jeg ønsker dyp sofa fordi jeg vil ha noe å "slenge meg i" Jeg liker aller best utseendet på Kivik, og den er god og dyp. Men jeg valgte Ektorp siden den var mykere og lettere å sitte i, altså hvis man spiser i sofaen eller skal ha kaffebesøk. Synes kvaliteten på Ikea-sofaene er gode jeg, og de har fantastiske garantier. Men hvis du har liten plass, hvorfor ikke velge to stk en-setere du setter sammen og dermed droppe armlener? Eller en en-seter og en sjeselong? Da får du i pose og sekk Sånn her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99011028/ Skulle gjerne hatt en-seter med sjeselong, men isåfall med armlener. Gidder heller ikke betale det dobbelte for en 1-seter + sjeselong UTEN armlener. Skjønner ikke hvorfor det skal koste så mye mer. Men takk for tips TS Anonymous poster hash: 62db9...c99
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #27 Skrevet 13. oktober 2014 Kivik er en fantastisk sofa! Det kjekke med den er at du kan bruke armlenene som ekstra seter, og at du kan "bygge på" når du vil. det ryktes dessuten at det kanskje kommer en hjørnedel til kivik. Du kan også bytte ut trekkene - kjekt! Selv har jeg en soderhamn. Jeg var litt skeptisk først, men jeg liker den bare mer og mer. Ville egentlig ha kivik, men den ble for "klumpete" hos meg. Anonymous poster hash: 8f6a5...aa0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #28 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har kivik i svart skinn og kunne ikke vært mer fornøyd med sofaen vår. Gruer meg nesten til vi kjøper større leilighet for da må vi bytte ut kiviken vår med noe større. Hadde det bare fantes hjørnedel Det svirrer rykter blant IKEA ansatte om at det kanskje kommer en hjørnedel til neste år.. Anonymous poster hash: 8f6a5...aa0
langbein86 Skrevet 13. oktober 2014 #29 Skrevet 13. oktober 2014 Det svirrer rykter blant IKEA ansatte om at det kanskje kommer en hjørnedel til neste år.. Anonymous poster hash: 8f6a5...aa0 Å det hadde vært fantastisk, takk for tips 👍
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #30 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har Karlstad toseter og er fornøyd med den. Jeg hadde heller ikke plass til sofa med sjeselong og har nøyd meg med en stor pall med oppbevaringsplass i stedet . Anonymous poster hash: 59c8a...0c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå